וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים את מיילי סיירוס אצלכם בבית?

28.7.2008 / 16:43

כוכבת הילדים המדהימה מיילי סיירוס באה ביציאה עם אלבום כפול ושווה שיכול להיות שלכם. מה אתם צריכים לעשות? להיכנס ולזכות!

היא אולי רק בת 15.5, אבל מיילי סיירוס היא כבר אחת מהכוכבות הכי לוהטות שיש: היא מככבת בסדרת הטלוויזיה "האנה מונטנה 2" ואף הוציאה אלבום סולו פופי ומלא להיטים מתוקים ומיוחדים. בסדרה, כמו בחיים, מיילי שיחקה תלמידת בית ספר שהיא גם כוכבת פופ שרק מעטים יודעים את סודה. מחוץ לטלוויזיה, הכוכבת שיחקה אותה בסיבוב הופעות ענק אליו נמכרו כל הכרטיסים מראש, בזמן שיא.

עכשיו מגיעה המסיבה של סיירוס לשיא: ממש בימים אלו נוחת בישראל מארז כפול ומשובח המכיל גם את פס הקול החדש של "האנה מונטנה 2" וגם את אלבום הסולו של סיירוס, שנקרא "meet miley cyrus", שבו מיילי הייתה שותפה מלאה לכתיבת השירים. הסט מציג בעצם את שני הצדדים של מיילי, שבאחד היא דמותה בסדרה האנה מונטנה ובשניה היא את דמותה של מיילי כותבת השירים. מה שבטוח - זו חגיגה למעריצים.

חושבים שזהו? ממש לא: חברת הליקון, המוציאה את הסט המיוחד בישראל ואתר וואלה! חם או סתם החליטו לצ'פר אתכם בחמישה עותקים מתנה של האלבום, למי שיענה נכונה על חמש השאלות הקלות שהכנו בשבילכם. אז שלא תגידו שלא מפנקים אתכם!

מלאו את הטופס המצורף ובתיבת "טקסט חופשי" השאירו תשובות לחמש השאלות. גולש אשר לא ישאיר פרטים מלאים לא יוכל לזכות וחבל: מדובר בפרס לוהט במיוחד!

השאלות:
1)מהו תאריך הלידה המלא של מיילי?
2)מהו שמה המלא של סיירוס?
3)ומהו שמה ב"האנה מונטנה"?
4)במה עוסק אביה של מיילי?
5)איך קוראים לחברתה הטובה ביותר של מיילי ב"האנה מונטנה"?

אל תשכחו להצביע: מיילי סיירוס והאנה מונטנה 2 - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully