וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי אולמרט: מזוז שולח מסר שהכל מותר

פנחס וולף

23.7.2008 / 10:19

בסביבת רה"מ זעמו על פרסום תמלילי חקירת מסר, "העובדה שמזוז לא פתח עדיין בחקירה שולחת מסר שאין חוק. חייבים להקים קול צעקה"

מקורביו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, דרשו הבוקר (רביעי) מהיועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, לפתוח בחקירה על רקע פרסום תמלילי חקירתו של עו"ד אורי מסר. אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט, אמר כי "העובדה שמזוז לא הורה עדיין על פתיחה בחקירה, שולחת מסר ברור לציבור שאין חוק ושהכל מותר". לדבריו, "כל מי שמכבד את שלטון החוק במדינת ישראל חייב להקים היום קול זעקה".

הבוקר פורסמו תמלילי חקירתו של מסר במשטרה. בחקירתו טען מסר כי אולמרט השתמש בסכומי הכסף שהועברו לו על ידי משה טלנסקי לא רק לצרכי מימון הוצאותיו בקמפיין הבחירות לראשות עיריית ירושלים. מסר הוסיף כי אולמרט ידע שהוא מחזיק בכסף, ומדי פעם ביקש ממנו להעביר לידיו סכומי כסף. לדבריו, "כששולה זקן או אולמרט רצו סכום מסוים הם היו מתקשרים אליי ומבקשים סכום מסוים. הייתי הולך לבנק, ניגש לכספת ומוציא את הסכום שדרשו".

אתמול הסתיים הסבב הראשוני בחקירתו הנגדית של עד המפתח בפרשת המעטפות, משה טלנסקי. במהלך חקירתו, שהתפרסה על פני חמישה ימים, התגלו סתירות רבות בעדותו של טלנסקי. פרקליטיו של אולמרט עימתו את טלנסקי עם גרסאות סותרות שהציג בחקירתו במשטרה. עם זאת, בפרקליטות הדגישו כי חומר החקירה נגד אולמרט אינו מבוסס רק על עדותו של טלנסקי, וכי בכוונתם להחליט בקרוב אם להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully