וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הברחתי את הילדים כי פחדתי שאאבד אותם"

נתיב נחמני

23.7.2008 / 12:07

האם, שהבריחה את שני ילדיה לבריטניה, אמרה כי חששה שמשרד הרווחה יוציא אותם מחזקתה. הילד בן ה-9 אותר אצל חברתה באנגליה

תושבת תל אביב בת 38 נעצרה בחשד להזנחת שני ילדיה, בני 12 ו-9, לאחר שהבריחה אותם לבריטניה, מחשש שרשויות הרווחה בארץ יוציאו אותם מחזקתה. לטענת האם, היא שלחה את שני ילדיה לחברתה בבריטניה. בתה בת ה-12 עוכבה על ידי רשויות ההגירה בבריטניה, בעוד שבנה בן התשע אותר אצל חברתה של האם.

החשודה נעצרה בעקבות הודעה שהתקבלה ממשדר החוץ במשטרת תחנת שכונות של מחוז תל אביב. לפי ההודעה, בתה בת ה-12 של החשודה הגיעה לבדה לבריטניה לפני כחודש. רשויות ההגירה סירבו להכניסה למדינה ויצרו קשר עם אמה במטרה להחזירה לישראל. האם סירבה לקבלה בטענה שהילדה נשלחה לחברתה כדי שתגור איתה.

האם סיפרה לשלטונות הבריטיים כי זמן מסוים קודם לכן, היא שלחה לאנגליה גם את בנה בן התשע, כדי שיגור גם הוא עם אותה החברה. אתמול, לאחר שנעצרה, סיפרה האם בחקירתה כי שלחה את הילדים, מפני שחששה שהם יוצאו מחזקתה על ידי משרד הרווחה.

ילד נוסף הועבר לחזקת אביו

פקד אבי ראש, ראש משרד החקירות בתחנת שכונות, סיפר לוואלה! חדשות כי בתחילת החקירה אף נבדק החשד כי הילדים נמכרו, זאת בשל מצבה הכלכלי של האם, אך היום בשעות הצהרים הגיע למשטרה המידע כי חברתה של האם אותרה בבריטניה ובנה בן התשע של החשודה נמצא בביתה והחשד למכירת הילדים נשלל.

לחשודה ילד נוסף בן ארבע המתגורר עמה, עם מעצרה אתמול בצהריים הוא הועבר לחזקת אביו המתגורר גם הוא בתל אביב. הבוקר היא תובא לבית משפט השלום לתל אביב, ובמהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרה בחשד להזנחת קטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully