וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג שנמצא ירוי בקדיתא - נשואים טריים

איל דץ

21.7.2008 / 23:30

גופותיהם של סיגלית קירשנר ודויד קצשטכר נמצאו אמש סמוך ליישוב קדיתא. המשטרה הטילה צו איסור פרסום על פרטי החקירה

המשטרה התירה הערב (שני) לפרסום את שמות בני הזוג שגופותיהם נמצאו אתמול ביישוב קדיתא שבגליל. השניים הם סיגלית קירשנר, בת 46, ודויד קצשטכר, בן 40. השניים נישאו רק לפני שבועיים, והתגוררו בחדרה. סיגלית הותירה אחריה ארבעה ילדים מנישואיה הראשונים: שלושה בנים בני 25, 15, ו-8, ובת בגיל 21.

גופותיהם של קצשכרט וקירשנר נמצאו אמש סמוך למונית בכניסה לקדיתא, בין עין זיתים לצומת מירון. זוג ממרכז הארץ שהגיע לנופש בחדרי אירוח במקום, חזר מבילוי והבחין בשניים מוטלים על הקרקע. על גופות השניים נמצאו סימני ירי. יוסי זליקוביץ', כונן במגן דוד אדום ומתנדב בארגון זק"א שהגיע לזירת האירוע, סיפר לוואלה! חדשות כי כשהגיע למקום, בסביבות חצות "ראינו שמדובר באנשים ללא רוח חיים וקבענו את מותם. השניים היו ירויים, והיו שם כתמי דם". כוחות גדולים של משטרה מיהרו להגיע למקום ופתחו בחקירת האירוע. לבקשת המשטרה, הוצא צו איסור פרסום על פרטי החקירה.

חבריו של קצשכרט מתחנת המוניות בשכונת הדר בחיפה שבה עבד למעלה מחמש עשרה שנה סיפרו לוואלה! חדשות כי "הוא היה טיפוס שקט שבא לעשות את העבודה וללכת הביתה. הוא אהב לצאת לחופשות קצרות בחו"ל ואהב את החיים".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • קדיתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully