וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלזיה: המפכ"ל תובע את ראש האופוזיציה

גיל קדרון

21.7.2008 / 14:30

אנוואר איבראהים, שנעצר באשמת מעשי סדום וטען לקונספירציה, האשים את המפכ"ל בפברוק ראיות במעצרו הקודם ב-1998

עורך דינו של מפכ"ל המשטרה המלזית, מוסא חסן, הודיע היום (שני) כי הוא יתבע את איש האופוזיציה אנוואר איבראהים על תביעת דיבה, לאחר שאנוואר האשים אותו בפיברוק ראיות.

אנוואר נעצר בחודש יוני בגין מעשי סדום בעוזרו לשעבר, ומאז טען לחפותו והאשים את מפלגת השלטון בקונספירציה שנועדה להרחיקו מכס השלטון. לאחר מעצרו שוחרר בערבות, וטרם הוגש נגדו כתב אישום. יחסי מין בין שני גברים הינם בלתי חוקיים במלזיה, ועשויים להוביל לעונש מאסר של עד 20 שנה.

אנוואר אמר כי חסן גרם לרופא שבדק אותו בעודו נתון במעצר ב-1998, לקבוע כי הפציעות שנבעו מאלימות משטרתית עשויות היו להיגרם מתאונה, או אף בידי אנוואר עצמו. כל זאת, למרות שהמפכ"ל ידע כי הוכה בידי שוטרים.

לאחר מעצרו לפני עשור, נבלמה הקריירה הפוליטית של אנוואר, ונראה היה שנסתיימה, אולם לאחרונה החל לצבור פופולריות על רקע המשבר הפוליטי החמור שפקד את מפלגת השלטון היחידה שידעה מלזיה ב-51 שנותיה, מפלגת הארגון הלאומי (UNMO).

מעמדו הרעוע של ראש הממשלה עבדאלה בדווא, כמו גם זה של סגנו נג'יב ראזיק, והכלכלה המגמגמת דירדרו את המדינה לאי יציבות. ראזיק אמור להיכנס ללשכת ראש הממשלה ב-2010, שלוש שנים לפני הבחירות הכלליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully