וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לאובמה: מקיין מוכן לצחוק על עצמו

טלי גולדשטין

20.7.2008 / 21:57

הסקרים האחרונים בנושאי מדיניות חוץ ופנים אולי מראים שיוויון בין ברק אובמה לג'ון מקיין, אך בסקר חוש ההומור ג'ון מקיין יוצא כשידו על העליונה

תקרית הקריקטורה על המועמד הדמוקרטי לנשיאות ברק אובמה ואשתו מישל בכתב העת ה"ניו יורקר" בשבוע שעבר, הדגימה את חוש ההומור הלוקה בחסר של הסנאטור השחור ושל הקמפיין שלו. בזמן שתוכניות האירוח והסאטירה האמריקאיות משתדלות להימנע מלכוון את חצי ההומור שלהם לעברו של אובמה (על רקע גזעו, בעיקר), יריבו הרפובליקני סופג ברוח טובה קיתונות של בדיחות על גילו המופלג (72), על הפיכתו מפוליטיקאי עצמאי לעוד שמרן סטנדרטי, או על חוסר יכולתו להשלים שני משפטים מבלי להרדים את קהלו.

דוגמה אחרונה היא הופעתו של מקיין בתוכנית האירוח של קונאן או'בריאן ביום שישי האחרון. או'בריאן, שהמתין לבואו של מקיין, התבדח עם הקהל באולפן כי צילום התוכנית נדחה משעה ארבע וחצי אחרי הצהריים לחמש וחצי כדי לאפשר למקיין לאכול ארוחת ערב בנחת.

מקיין, שלמרות עיכוב של מטוסו, הספיק להגיע בדיוק זמן לאולפני NBC שבמנהטן, עדיין זכה לביקורת מצד או'בריאן. "הגעת בדיוק בזמן", אמר או'בריאן בציניות. "הספקתי להתגלח כבר פעמיים". מקיין לא נשאר חייב וענה לו לקול צחוקו של הקהל: "אכלתי ארוחת ערב וחטפתי תנומה".

התבדח על חשבון אמו הקשישה

כשאו'בריאן הזכיר את גילו המבוגר של מקיין, שקע זה בתוך הספה והעמיד פנים נרדם. "התעורר!", קרא לו או'בריאן. "הפחדת עכשיו הרבה אנשים", אמר או'בריאן. מנחה הטוק-שואו הפופולרי אף ביקש ממקיין שיחשוף פרטים מביכים על עצמו, כגון ריח רע מהפה, דוד משוגע או אצבעות רגליים אדומות, בגלל שהתקשורת עייפה מבדיחות הקשורות לגילו של הסנאטור.

מקיין שוב הרים את הכפפה בכבדו והתבדח על חשבון אמו. לדבריו, אמו בת ה-96, נסעה לצרפת וניסתה לשכור מכונית אך סוכנויות ההשכרה לא הסכימו להשכיר לה מכונית בגין גילה המתקדם. "במקום זאת, אמי פשוט קנתה מכונית ונסעה לה ברחבי צרפת", סיפר מקיין.

בפעם הקודמת שהתארח מקיין בתוכנית "לייט נייט" של או'בריאן, הוא התבדח על תפקיד סגן הנשיא. אמירותיו הועלו שוב גם בתוכנית שלשום. "כזכור, אמרת, ואני מצטט, 'לסגן הנשיא שתי משימות. אחת היא להיות הקול הקובע בסנאט והשניה לבדוק יומיום את מצבו הבריאותי של הנשיא' ". מקיין ענה, "ומשימה זו תהיה חשובה במיוחד אם אכהן כנשיא". מסתבר שיש הבדלים נוספים בין מקיין ואובמה, למעט חילוקי הדעות שלהם בנוגע למדיניות פנים וחוץ. בקטגוריית חוש ההומור למקיין יתרון בלתי מעורער עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully