וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - הדרמות חוזרות

יאיר טריבלסקי

20.7.2008 / 14:15

גם השבוע ניתח עבורכם אסטרולוג הבית יאיר טריבלסקי את מפת הכוכבים השבועית והרי התחזית לימים הקרובים

מעברו של מרקורי למזל אריה וזוית העימות בין ונוס הרגשית לכוכב נפטון, מביאים איתם חוסר פרופורציות, טונים גבוהים, תיאורים מוגזמים ורכיבה בודדת וגאה אל תוך השקיעה, בשאיפה שמישהו יתחרט ויבקש סליחה ברגע האחרון ועדיף בסגנון הפולני.

כן, זהו שבוע שבו חשוב יותר להיות צודק מאשר חכם, לנצח בויכוח גם אם אתה טועה ולהיות לארג' אמיתי דווקא כשאתה טועה ורק אז להוכיח גדלות נפש ולהשתתף בתחרות "צודק מי שצודק אחרון ובעצם תמיד", כשהפרס הוא כוס תה עם לימון ומבט מאשים של זה שטעה, או שסתם היה לו קול חלש. בקיצור, השבוע הזה כיף להיות צודק, חכם, עשיר ועם מזגן חזק במיוחד: כל השאר - שולי.

המעבר המשמעותי של השבוע

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל סרטן למזל אריה. לאחר כחודש של תקשורת רגשנית ונוגה, עומד מרקורי מול המראה, משדרג הופעה, שם חולצה שחורה ונעליים מבריקות ויוצא לכבוש את העולם עם מסע הצדק האולטימטיבי שלו.

כן, מהיום מרקורי שלנו לא מתווכח יותר: מתווכח מי שחושב שהוא טועה ומי שלא - צודק. ואכן, מהשבוע התקשורת שלנו הופכת להיות שחור או לבן, צודק או טועה, עכשיו או אף פעם ועשה לי טובה ולך מכאן, לפני שאני מתרגז. מרקורי במזל אריה שם את הדגש על האקשן ולא על ההגיון, מה שאומר – עובדות בשטח וכמה שיותר, ובעיקר - כושר שכנוע והרבה סיבות טובות שמוכנות למקרי חירום.

זהו זמן המעשים ולא המלים, הפעילות הספורטיבית ואופני הכושר ולא הלפטופ והמבט הקולני. זהו זמן לצאת ולכבוש את העולם ועדיף דרך האינטרנט, כדי שלא לצאת אל החום הנורא הזה שבחוץ. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי.

הזוית הקשה של השבוע

זוית העימות שבין ונוס הרגשנית, זו שאחראית על יחסים וזוגיות, לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל, זה שמונע מאיתנו לראות את המציאות כפי שהיא ושם על עינינו ים של מסכים והסחות דעת, תוך שהוא הופך את הכל לרגשי מאוד ואפילו רגשני.

וכאן הקושי: הרגשנות הפולנית הזו מונעת מאיתנו לראות את הדברים כפי שהם ומצד שני - מפעילה אותנו באופן אישי כשקשה לנו להתמודד עם העובדות או עם החלטות בכלל. זהו זמן שבו כדאי וחשוב להיצמד לעובדות ולפרטים ולא לאפשר לרגש להזיז אותנו מהחלטתנו ולהפעיל מניפולציות ואשמה. למי בעיקר כדאי להיזהר עכשיו? למזלות שור, מאזניים, אריה דלי ודגים.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - זהו שבוע מתוח ולא קל. נסו לא להגיב על כל גירוי ואל תתפרצו ללא סיבה.

שור - לא רואים את המציאות ממטר ולכן כדאי לחכות עם הסנטימטר הפרטי שלכם בצד ולא לעשות שטויות השבוע.

תאומים – הדרמות והסערות חוזרות, אבל הפעם הן מלוות בכיף לשם שינוי. מעניין.

סרטן - נושאי חומר וכספים הופכים מודגשים יותר. השקיעו בהם!

אריה – הגיע הזמן לא רק לעשות, אלא גם לדבר על זה. מה אתם אומרים?

בתולה – זה הזמן לעשות קצת פחות, לא לקחת סיכונים ולנוח יותר.

מאזניים – להתמקד בפרטים הקטנים ולעזוב את הכוונות הגדולות.

עקרב – פתיל קצר עלול להביא איתו ריבים מסובכים. זהירות!

קשת – לתת מקום לאמביציה, אבל בלי להתפרע ולהיסחף.

גדי – הלחצים יורדים והחיוכים עולים. פנו מקום לאופטימיות.

דלי – זוגיות, מערכות יחסים, קשרים קרובים וכל השאר.

דגים - להשקיע יותר בתחום המקצועי, בנושאי בריאות, אכילה נכונה וכושר פיזי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שאלות ותשובות

שאלה: אני ילידת 18.7.54, נולדתי בשעה 19.00 בישראל. אני מתגרשת ותקועה בעבודה שנים רבות למרות שעשיתי נסיונות להתקדם, אבל הפלא ופלא - בגיל אני מתקדמת. אז מה צופנים לי החיים? בלות וקמלות או מציאת זוגיות אוהבת ומחבקת והתפתחות ביצירה ובמוזיקה שאני כל כך אוהבת?

תשובה: ובכן, זו שנה לא קלה. אורנוס ששוהה על פני ונוס ומרס, מביא איתו תחושות של נתק. יופיטר במזל גדי בבית ה-12 שלך והתחושה היא אכן של התבשלות ארוכה מאחורי הקלעים, בזמן שכל העולם ואשתו עושים חיים מבחוץ. אבל אורנוס עשוי בחדשים הקרובים להביא הפתעה רגשית בלתי צפויה ומעברו של יופיטר למזל דלי כבר בינואר 2009, מביא איתו אופטימיות וים של אפשרויות חדשות למשך שנה תמימה. ואכן, השנה הבאה עשויה להיות שנת ההתפתחות האישית שלך ומכל הבחינות.

שאלה: נולדתי בתאריך 19.10.77, בשעה 18:00. מזה זמן רב אני לא מצליחה ליצור זוגיות יציבה ומחייבת. אני פוגשת בחורים טובים, אך הקשר לא נמשך לאורך זמן, משהו שם לא נדבק מספיק. אני מאוד רוצה זוגיות, לבנות בית משותף ובוודאי ילדים, מאוד בשלה לכך. מתי תתגלה האהבה גם בפניי ? מתי אני כבר לא אהיה לבד?

תשובה: במפת הלידה שלך אפשר לראות קונפליקט : מצד אחד, מקבץ הכוכבים במזל מאזניים ובעיקר ונוס מביאים איתם צורך בזוגיות אמיתית, ומרס במזל סרטן מביא איתו רגישות גבוהה מאוד. אבל הירח במזל גדי נמצא ממש ממול ויוצר זוית של עימות עם מרס, המסמל גם גברים בחייך. צד אחד שבך מאוד רומנטי, עם ים של אשליות ופנטזיות, והצד השני שנמצא מולו כאילו אומר לו: חלומות כמו שלך לא יתממשו. תהיה מציאותי! הגברים שאת פוגשת הם כאילו הפוכים לגברים שעליהם את חולמת, אולי משום שאת עצמך מעדיפה לחלום מאשר לפגוש גברים אמיתיים שכאלה, מכיון שאת לא מאמינה בקיומם, או בזכותך ליהנות מיחסים איתם.

הביקורתיות הקשה שלך גורמת לך באופן לא מודע לבחור באלה שהם מנוגדים בתכלית לחלומות שלך ואז להתאכזב, כמו שאת יודעת שיקרה. הגיע הזמן לפגישת עומק עם עצמך ועם מה שאת באמת חושבת על החלומות האלה, כי זה מה שאכן קורה איתם בסוף ופשוט חבל על הזמן.

שאלה: נולדתי ב-29.3.67, בסביבות השעה 14:30. אני נשואה ואם לשני ילדים, אך לאחרונה מזה חודשיים אני ובעלי בסכסוך בלתי נגמר שמגיע לקיצוניות עד כדי אלימות פיזית מתונה ומילולית. בעלי ניסה יותר מכמה פעמים להתנצל, אך אינני מסוגלת לסלוח לו, מכיוון שבכל פעם שהוא מתנצל ומבקש צ'אנס הוא חוזר על התנהגותו האלימה. מה לעשות? אני בפרשת דרכים ואינני יודעת האם להתגרש או לנסות שוב?

תשובה: ובכן, לא הוספת את פרטי הלידה שלו ולכן אוכל להתייחס רק אליך. חושב שכבר מזמן היית צריכה להמשיך הלאה, הן אסטרולוגית והן אישית, כבר לפני כשנה ואפילו יותר. מה שמחזיק אותך שם אלה הפחדים שלך. אולי הגיע הזמן להחליט ממה את פוחדת יותר - מבעלך, או מאכזבה משינוי שלא יגיע כפי שאת מקווה או חולמת. הגיע הזמן לא לחשוב, אלא לעשות. לדעתי, כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully