וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: ביטול הפריימריז יביא לריסוק קדימה

פנחס וולף

20.7.2008 / 10:59

שרת החוץ קראה לחברי מועצת קדימה לאשר את החלטת הסיעה לקיים בחירות מקדימות. אולמרט: "לא להטיף מוסר ולפגוע בקדימה"

"קדימה צריכה לקחת אחריות על עצמה" אמרה היום שרת החוץ ציפי לבני בפורום שרי קדימה בהתייחסה להחלטת המפלגה לקיים פריימריז. לדבריה, "צריך לגלות מנהיגות ולצאת בקריאה אחת של כולנו, בעיקר לאור דיבורים על פניות שהיו לאנשים שלא לבוא להצביע. הדרך הטובה ביותר לסתור זאת היא באמירה משותפת". חברי מועצת קדימה אמורים להצביע היום על שינוי התקנון שיאפשר קיום פריימריז. עד כה הצביעו מעט יותר משבעים חברים, אולם יש צורך ברוב של 91 חברי מועצה שיצביעו בעד שינוי התקנון.

"אי אפשר לעצום את העיניים. קיבלנו החלטה כסיעה שצריך להעביר את הנושא. אם אנחנו לא רוצים לאבד את מעט האמון שנשאר בקדימה צריכים לצאת בקריאה מאוחדת מטעם שרינו לכל חברי המועצה לתמוך בהחלטה", אמרה לבני. היא הוסיפה כי "אם נמסמס את ההחלטה, הדבר יביא לריסוק קדימה ולאובדן מוחלט של האמון בה. נמצא עצמנו במצב בלתי נסבל שבו מפלגות אחרות יצטרכו להגיב לנעשה בקדימה".

ראש הממשלה אהוד אולמרט הגיב לדברי לבני ואמר כי "אין ספק שביקשנו מכל חברי מועצת קדימה לבוא להצביע. אני מציע לאיש מאיתנו שלא לפזר האשמות לגבי קשר עם מפלגות אחרות". הוא ציין כי הוא שהביא את ההחלטה לערוך פריימריז ואישר את הנושא על פי סמכותו. "אני מבקש לא להטיף מוסר ולא לפגוע בקדימה, תוך כדי עריכת מניפולציות עם מפלגות אחרות", אמר אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully