וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצינים בכירים לנו במלון, השאר - בבסיס

יהושע בריינר

20.7.2008 / 10:15

ערב עסקת השבויים לנו קצינים בכירים ב"קרלטון" בנהריה בעוד יתר החיילים והקצינים שוכנו בבסיסי צה"ל. הצבא: "הכל בהתאם לפקודות"

קצינים בכירים בצה"ל לנו ערב עסקת השבויים בשבוע שעבר בחדרים ששכר עבורם צה"ל בבית מלון בנהריה, בעוד קצינים וחיילים רבים אחרים שוכנו בבסיסים באזור הצפון. במסגרת ההכנות לעסקת השבויים שבה הוחזרו לישראל גופותיהם של אודי גולדווסר ואלדד רגב ז"ל, פעלו מאות חיילים וקצינים בהכנות לקראת ביצוע העסקה ונאלצו ללון בקרבת ראש הנקרה. הקצינים הבכירים זכו לישון בתנאים מפנקים קצת יותר מתנאי בסיסי צה"ל, בבית המלון 'קרלטון' בנהריה, כשחלקם לנים בחדרים זוגיים לבדם. עלות הלינה מוערכת באלפי שקלים.

"כנראה שיש כאלה שמגיע להם לישון בבתי מלון, ויש כאלה שצריכים לישון בבסיס צבאי", אמר קצין שנטל חלק בהכנות לעסקה. איש מבין הקצינים לא השתמש בשירותי הספא והבריכה של המלון, שנחשב ברמה של ארבעה וחצי כוכבים.

בצה"ל מודים כי שכרו חדרים במלון, ואומרים כי הדבר נעשה במסגרת הסדרי לינה שמקיים הצבא עם מספר בתי מלון נוספים ברחבי הארץ. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "בשל האירועים, כלל חדרי הלינה באזור היו בתפוסה מלאה. מפקדים בצה"ל נדרשו ללון בקרבה למעבר ראש הנקרה, וזאת כדי להבטיח נגישות מקסימלית לגזרה". דובר צה"ל הדגיש כי לצבא קיים הסדר הלנות עם מלון "קרלטון", וכי הלינה במהלך המבצע היתה בהתאם לפקודות ולתנאי ההלנה הקיימים בצה"ל. כמו כן, ציין הדובר כי "על מנת לצמצם עלויות, חלק מהקצינים אף לנו בחדרים משותפים. צה"ל עשה כל מאמץ על מנת לבצע את שליחותו בכבוד הנדרש, מקום הלינה אינו עומד בסתירה לרוח זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully