וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קונטאר ייפגש בקרוב עם אסד

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.7.2008 / 18:22

לפי דיווח בעיתון בקטאר, סמיר קונטאר יבקר בסוריה ויודה לאסד באופן אישי על שחרורו. הוא גם צפוי לייעץ בעניינם של אסירים סורים הכלואים בישראל

האסיר הלבנוני המשוחרר, סמיר קונטאר, צפוי לבקר בסוריה בקרוב, כך העריכו מקורות בכירים בשיחה עם העיתון הקטארי "אל-ווטן". לדבריהם, קונטאר, ששוחרר השבוע במסגרת עסקת החליפין בין ישראל לחיזבאללה, "צפוי להיפגש עם נשיא סוריה בשאר אסד וצפוי להודות לו על תפקידה של ארצו בהגנה על לבנון".

לפי הדיווח בעיתון, קונטאר צפוי להיפגש גם עם יושב ראש "הוועדה להגנה על האסירים הסורים בכלא הישראלי ועם חברי הוועדה, ולדון עימם במציאת הדרכים הטובות ביותר להגן על האסירים הללו, "לאור הניסיון שרכש בבית הכלא בישראל", נכתב.

במהלך הטקס החגיגי שנערך שלשום לרגל שובו של קונטאר לכפר הולדתו עבייה בהר הלבנון, הוא שיגר ברכות לתושבי סוריה והרשות הפלסטינית והודה לבשאר אסד. "לא נשכח מי עמד לצידנו בימים הקשים, בעיקר סוריה. אנו מברכים את תושבי הגולן הכבוש", אמר. במקביל, שר ההסברה הסורי, ד"ר מוחסן בלאל, ברך את חיזבאללה על שחרור האסירים הלבנונים והביע את הערכתו ל"קורבנות שהקריב חיזבאללה לשחרור האדמות מידי הכיבוש הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully