וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב נפצע הלילה בקטטה עם חיילים

קובי מנדל ויהושע בריינר

19.7.2008 / 17:53

שוטר מג"ב נפצע במהלך תיגרה, לאחר שמשפחתו הקימה מאהל על החוף בעתלית, סמוך לבסיס השייטת. "החיילים היכו אותו עם מטף כיבוי"

שוטר מג"ב נפצע באורח בינוני במהלך תגרה שהתפתחה לפנות בוקר (שבת) בחוף עתלית בין חיילים מבסיס השייטת, הסמוך למקום, ובין שתי משפחות מהכפר הדרוזי בית ג'אן. השוטר, אחד מבני המשפחות, פונה לביה"ח "רמב"ם" שבחיפה במצב קל עד בינוני. בשעות הצהרים עיכבה המשטרה לחקירה שבעה חיילים, בחשד למעורבות בתיגרה.

מהמשטרה נמסר כי המשפחות הקימו מאהל בשטח צבאי סגור, וסירבו לעזוב את המקום כשנתבקשו לעשות כן על ידי החיילים. המשפחות טענו כי הן פוקדות את המקום כמעט מדי שבוע, וכי המאהל מוקם על חוף הים במרחק של יותר מ-200 מטר מגדר הבסיס.

מאהר אבו עאסי, בן דודו של השוטר שנפצע, סיפר לוואלה! חדשות כי קבוצת החיילים, שלא לבשו מדים ונראו שיכורים, הגיעה למאהל המשפחות סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר. לדבריו, הם גידפו את בני המשפחה, קראו לעברם קריאות לאומניות וטענו שעליהם להסתלק מהמקום "משום שהם ערבים".

לדבריו אבו עאסי, בשלב זה התעורר שוטר מג"ב שישן באוהל. בחילופי הדברים בין השוטר ובין החיילים דרך אחד החיילים את נשקו, "לאחר מכן התחילו החיילים לתקוף את השוטר, למרות שהוא הזדהה כאיש מג"ב".

צה"ל: החיילים אינם מהשייטת

חיילת שהייתה עדה למעשה ניסתה לסייע לשוטר, ואף חטפה נשק מאחד החיילים ופרקה אותו, סיפר אבו אעסי. בשלב מאוחר יותר היא מילטה את השוטר לתוך הבסיס כדי לסייע לו, אך בעת שניסה להימלט, השיגו החיילים את השוטר, בעטו בו והיכו אותו עם מטף כיבוי אש. "חשבתי שהבן דוד שלי ימות מהמכות שקיבל", אמר. השוטר ומשפחתו הצליחו להימלט מהמקום.

מפקד תחנת טירת הכרמל רב פקד ישראל טוביה, אימת את טענת המשפחה ואמר כי חלק מהחיילים שנעצרו אכן היו שיכורים. משטרת ישראל, בשיתוף המשטרה הצבאית, פתחו בחקירה.

מצה"ל נמסר כי עד כה נחקרו חמישה חיילים, וכי אין מדובר בחיילים המשרתים בשייטת, אלא בחיילים המשרתים כמאבטחים בבסיס.

(פרסום ראשון: 11:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully