וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תעשו בשביל דלק חינם?

19.7.2008 / 9:05

ביקור בבית זונות, מכירת שמו של תינוק שטרם נולד, והגרלות בכנסייה - מחיר הדלק המאמיר בארה"ב מעורר את מקוריותם של התושבים

יש אנשים שיעשו הכל כדי להימנע מלשלם את מחיר הדלק המאמיר. דייויד פרטין מאורלנדו שבפלורידה הבטיח לקרוא לבנו בשמותיהם של מגישי תוכנית רדיו מקומית רק כדי לזכות בקופון למילוי דלק בסך 100 דולרים. פרטין יוכל לקבל את הקופון בדצמבר, כשייוולד בנו בשעה טובה, ולאחר שימציא תעודת לידה המוכיחה כי שמו בארצות הברית דיקסון ווילובי פרטין – שילוב של שמות המגישים. מתוכנית הרדיו נמסר כי "אשתו אמרה שהוא ייאלץ להסביר את זה לילד לכשיגדל".

סקס ודלק

בבית הזונות "Shady Lady" בנוואדה מצאו דרך מקורית לעורר את העסקים הרדומים בקיץ: כל לקוח שיוציא 300 דולרים או יותר במהלך החודש, יקבל תו למילוי דלק בסך 50 דולרים. "הולך לנו די טוב, אבל באופן מסורתי יוני ויולי הם חודשים חלשים", אמר ג'יימס דייויס, הבעלים של בית הזונות יחד עם אשתו בובי. הוא הוסיף שתווים בסך אלף דולרים חולקו כבר בשבוע הראשון.

על נסים וגניבות

בטקסס רוקנו גנבים את מיכלי הדלק של אוטובוסים שמשמשים להסעות לגני ילדים של כנסייה מקומית. שווי השלל – כמאה דולרים. "זה היה מישהו שהיה נואש. כל מה שהיה עליו לעשות הוא לבקש ואנחנו היינו קונים לו מיכל דלק", אמר ג'יימס גרין, הכומר של הכנסייה.

הצלב האדום האמריקאי מקיים הגרלה שבמסגרתה יכולים תורמי דם לזכות בדלק חינם למשך שנה שלמה. בכנסיית סנט אן שבמסצ'וסטס, הכומר החליט להגריל תו לרכישת דלק בשווי 50 דולרים בין משתתפי המיסה השבועית. לטענתו, מדובר במחווה סימבולית שלא נועדה להגביר את הנוכחות. "כשישו היה בחתונה ולחתן נגמר היין, הוא סיפק להם יין", אמר הכומר, "ברוח זו, אנו חשים שהדבר דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully