וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארה"ב בכיינית" - אמר היועץ ונאלץ לפרוש

19.7.2008 / 7:46

פיל גרם, יועץ כלכלי בכיר של מקיין התפטר מתפקידו לאחר שהדמוקרטים תקפו אותו על אמירתו שהאמריקאים סובלים מ"מיתון מנטלי"

פיל גרם, יועצו הכלכלי של המועמד הרפובליקני לנשיאות ג'ון מקיין, ושותף בניהול מסע הבחירות שלו, התפטר אתמול (שישי) מתפקידו. זאת, עקב תגובות קשות על הערה שהעיר, לפיה ארצות הברית הפכה ל"אומה של בכיינים".

גרם, שכיהן בעבר כסנאטור מטעם טקסס, אמר בהצהרה שפורסמה על ידי מטה הבחירות של מקיין, כי ההתקפות הדמוקרטיות עליו הפכו למטרד למסע הבחירות של מקיין, שיתמודד מול המועמד הדמוקרטי ברק אובמה בבחירות בנובמבר.

"כדי לשים קץ להסחת הדעת הזו ולהמשיך בדיון האמיתי, אני פורש בזאת מתפקידי כשותף בניהול מסע הבחירות, ומצטרף למספר ההולך ורב של תומכים מהשורה במקיין", הצהיר גרם.
גרם עורר מחלוקת כאשר אמר בראיון לעיתון מוקדם יותר החודש כי האמריקאים נמצאים ב"מיתון מנטלי" בנוגע לכלכלה והפכו להיות ל"אומה של בכיינים". הדמוקרטים ניצלו את ההזדמנות כדי להציג את מקיין כמנותק מהמצב הכלכלי. מקיין התנער במהירות מהדברים ואמר כי גרם לא דיבר בשמו.

מאוחר יותר אמר גרם כי התכוון בדבריו למנהיגים הפוליטיים של המדינה ולא לאמריקאים באופן כללי, אך הנזק כבר נעשה. "ברור שהדמוקרטים מעדיפים להתקיף אותי מאשר להתמודד עם הסנאטור מקיין על סוגיות כלכליות חשובות העומדות בפני האומה", אמר גרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully