וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר ירה למוות בגבר שאיים על חיי גרושתו

נתיב נחמני ושי מכלוף

18.7.2008 / 21:57

שוטרים שהגיעו אמש לדירה בערד ניסו לעצור גבר שאיים בסכין על אשתו לשעבר. הגבר נורה למוות, האישה נפצעה באורח קל

תושב ערד בן 35, שאיים על אשתו לשעבר בסכין נורה אמש (שבת) למוות על ידי צוות שוטרים שהגיע לדירת האשה, ברחוב יהודה בערד. האשה נפצעה באורח קל, המחלקה לחקירות שוטרים תחקור את נסיבות האירוע.

סמוך לשעה תשע בערב, התקבלה קריאה במוקד המשטרה על גבר שמאיים על גרושתו בסכין. האיש, שהגיע לדירת גרושתו בזמן שערכה במקום מסיבת יום הולדת לאחד מילדיהם, התפרץ לדירה וגירש את המוזמנים תוך שהוא מאיים בסכין. צוות סיור בליווי מתנדבים שהגיעו למקום האירוע הבחינו בחשוד כשהוא מצמיד סכין לצווארה של אשתו לשעבר, תוך שהוא מאיים לרצוח אותה.

צוות מתנדבי המשטרה ניסו להניא את האיש מלפגוע בגרושתו וביקשו ממנו מספר פעמים שיניח את הסכין. הגבר סירב לעשות כן. לאחר מספר ניסיונות, התקרב לעבר התוקף ראש משמרת הסיור בתחנת ערד כשאקדחו שלוף. הגבר חיזק את אחיזתו בסכין והחל לחתוך את גרונה של אשתו, אז ירה לעברו ראש המשמרת ופגע בראשו.

רופא צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של האיש. האשה נפצעה באורח קל מחתך בידה ובצווארה ופונתה לקבלת טיפול רפואי. כוחות משטרה גדולים בראשות מפקד מרחב הנגב, תנ"צ יוסי פריינטי, חוקרים בשעה זו את נסיבות הארוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully