וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדע בדיוני? נשים בגיל מאה יוכלו ללדת

טלי גולדשטין

17.7.2008 / 20:33

לרגל יום ההולדת ה-30 של תינוקת המבחנה הראשונה בעולם, חזו מדענים כי בעוד 3 עשורים נשים בכל הגילאים, מילדות ועד זקנה, יוכלו להרות

נשים בגיל מאה יוכלו להרות וללדת בעוד שלושים שנה, כך עולה מהערכות מדענים, העובדים במלוא המרץ להעלים את תופעת חוסר הפוריות מהעולם. לפי דיווח ה"טלגרף" הבריטי, המדענים חוזים עולם בו כל אישה בכל גיל (מילדות והלאה) תוכל להרות.

על ידי שימוש בטכניקות, שעדיין לא פותחו במלואן, המדענים מאמינים שהם יוכלו ליצור זרע וביציות מתאי עור ולשלבם יחדיו כדי ליצור עובר. במצב כזה, יוכלו ההורים לבחור תינוק "לפי הזמנה", בהתבסס על מאפיינים מצבע שיער וגובה ועד רמת האינטליגנציה וגנים נקיים ממגפות.

התחזית המדעית, שפורסמה בכתב העת "נייצ'ר", נעשתה על ידי מדענים מובילים שהתבקשו להעריך את ההתקדמות הטכנולוגית בתחום הרבייה עד 2038 לרגל יום ההולדת ה-30 של לואיס בראון, תינוקת המבחנה הראשונה בעולם.

דבור סולטר מהמכון לביולוגיה בסינגפור הגיב על התחזית: "משמעות הדבר היא שכל אחת, לא משנה באיזה גיל, תוכל להרות. תינוקות שאך נולדו יוכלו להביא ילדים לעולם ובנות 100 יוכלו ללדת. דבר זה עשוי לקרות בקלות במהלך 30 השנים הבאות", אמר. "אין לי מושג אילו זכויות ואיזה ערך מוסרי יוענק לעוברים אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully