וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל AM:PM - החרדים מבטלים המנוי לדור גז של דודי ויסמן

נתי טוקר

17.7.2008 / 10:04

ויסמן הוא גם בעל השליטה ברשת AM:PM, שסניפיה פועלים בשבת. כ-1,000 חרדים כבר הודיעו שיבטלו את המנוי לחברת הגז

כ-1,000 צרכנים חרדים יבטלו את המנוי על דור גז שבשליטת דודי ויסמן. מארגני היוזמה פירסמו השבוע מודעה בעניין בעיתון "המודיע" - המשתייך לזרם החסידי ושמוביל את המאבק נגד ויסמן - וקראו לציבור להפסיק את ההתקשרות עם דור גז. זאת כמחאה על הפעלתה בשבת של רשת AM:PM, שבשליטת ויסמן.

אתמול אמרו המארגנים כי "השלב הראשון הוא של כ-1,000 צרכנים שמבטלים, ונמשיך בפרסום מודעות בעניין עד שאלפי מנויים במגזר החרדי יודיעו לחברה על ביטול". המארגנים הוסיפו כי הם מקיימים מגעים עם חברות גז מתחרות כדי להצטרף אליהן.

בוועדת הרבנים לענייני קדושת השבת מנסים בימים האחרונים להוביל מהלך, שבמסגרתו מי שיהיה מעוניין לרכוש את הסניפים החרדיים של שפע שוק מויסמן ירכוש גם את כל רשת AM:PM ויסגור אותה בשבת. ואולם בקבוצת דור אלון אומרים כי אין כל כוונה למכור את AM:PM.

בפורום המנהלים של "המודיע" שהתקיים אתמול, אמר רמי לוי, שניהל משא ומתן לרכוש את הסניפים החרדיים של שפע שוק, כי אין לו עניין ברכישת AM:PM. אנשים מהקהילה החלבית בארה"ב הוזכרו גם הם כמתעניינים ברכישת שפע שוק, ואולם בשלב זה, בעקבות דרישת ועדת הרבנים, לא חלה התקדמות במגעים.

במהלך הפורום אתמול טען מזכיר ועדת הרבנים לענייני השבת, הרב יצחק גולדקנופף, כי ויסמן כבר נעתר לדרישת הרבנים, וכי בעקבות החרם כל חנויות AM:PM שנפתחו בתקופה האחרונה סגורות בשבת. הוא הוסיף כי בהנהלת דור אלון ישנם בקיעים ומריבות בין בעלי השליטה, וכי חלקם דוחפים להגיע לפשרה עם הרבנים. בדור אלון מכחישים טענות אלה.

לוי אמר כי כאשר רכש ויסמן את AM:PM הוא הוציא מהרשת את הבשר הלא כשר. "אם הוא עשה צעד אחד בזה שהוא הוציא את החזיר, כבר אפשר לדון אותו לזכות", אמר לוי.

מדור אלון לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully