וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני הורשע ברצח ילדה בת 8 מבית שמש

נתיב נחמני

16.7.2008 / 13:54

אנואר אחדוש הורשע גם כי יומיים לפני שאנס ורצח את הילדה שפגש בשוק, הוא רצח את דוד בן חמו בדירתו והצית את הגופה

אנואר אחדוש, פסלטיני בן 37 מהכפר צוריף, שוהה בלתי חוקי בישראל, הורשע היום בבית המשפט המחוזי בירושלים באונס ורצח ילדה בת 8 מבית שמש לפני כשנתיים. עוד הורשע, כי יומיים לפני רצח הילדה הוא רצח את דוד בן חמו והצית את גופתו. בית המשפט הוציא צו איסור פרסום על שמה של הילדה.

מציאת גופתה של הילדה, שגולגלה בתוך שמיכה והוסתרה בסמוך לשוק בבית שמש, הכתה בהלם את תושבי העיר במאי 2006. אחדוש פגש את הילדה בשעות אחר הצהריים ב"שוקניון" שסמוך לביתה. הוא שידל אותה להצטרף אליו תמורת עשרה שקלים והיא הלכה אחריו לגרם מדרגות בו נהג לישון יחד עם ארבעה תושבי שטחים נוספים שעבדו בשוק, שם אנס אותה בכח רב, תוך שהיא מתנגדת בכל כוחה ושורטת אותו בפניו. לאחר שביצע את זממו, הוא טחב גרב לפיה וחנק אותה למוות באמצעות חגורת מכנסיה. אז הסתיר את גופתה ונמלט.

יומיים לפני כן, הוא חדר לדירתו של דוד בן חמו, אצלו עבד אחדוש במשך יומיים, כשגרזן בידו. בשעה שבן חמו ישן במיטתו, הכה אותו אחדוש בפניו באמצעות הגרזן כ-16 פעמים. אז עטף את גופתו בשמיכות, שפך עליה משקאות חריפים והצית את הגופה ואת הבית.

בתחילה הודה אחדוש במיוחס לו, אך במהלך המשפט הוא חזר בו מהודאתו וטען כי נגבתה תחת לחץ החוקרים. השופטים קבעו שגרסתו שקרית והחליטו להרשיעו פה אחד."אתה האשמת אותי, אבל אני אספר לך", אמר אחדוש לראש הרכב השופטים, השופט משה רביד, לאחר שהורשע. "אני בן אדם, בחיים שלי לא רצחתי. אני אגיד לך שאני מודה לך שהאשמת אותי. אני מודה לכם שקיפחתם אותי. יש אלוהים". גזר דינו ינתן, לאחר הטיעונים לעונש שנקבעו ל-11.9.08.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully