וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 שנות מאסר למורשע באונס שנמלט

נתיב נחמני

16.7.2008 / 11:58

ב-2003 הורשע תושב המרכז בהתעללות מינית קשה באשתו, נמלט ונתפס רק השנה. בחלק מתקופת ההימלטות התגורר עם אשתו

תושב המרכז, שהורשע לפני כחמש שנים בהתעללות מינית קשה באשתו ובכליאתה, ומאז נמלט, נידון היום בבית המשפט המחוזי בתל אביב לתשע שנות מאסר בפועל ושנתיים על תנאי. לזוג ילד משותף, ומאז נמלט מדין בשנת 2003 האיש אף התגורר עם אישתו ובנו במשך כשנה וחצי, אך לא נתפס עד לחודש אפריל האחרון.

הפרשה התחילה ב-2002 עם מעצרו של האיש. בכתב האישום שהוגש נגדו נטען אז כי ביצע מספר רב של עבירות מין באשתו והתעלל בה קשות. במסגרת משפטו שנערך כשנה, הודה במרבית האישומים, אך לגבי עבירות המין טען כי מדובר ב"משחקי מין הכוללים אלימות ה'מדליקה' את שניהם". הוא טען כי בהרבה מהמקרים סיכמו שהאישה תגיד "לא" תוך כדי קיום היחסים.

למרות טענותיו, בנובמבר 2003 הוא הורשע בארבעה מעשי אונס, בשלושה מקרי תקיפה, שני מקרים של כליאת שווא, איומים, מעשי סדום בנסיבות אינוס ובהדחה בחקירה. ביום מתן הכרעת דינו טענה התובעת בתיק, עו"ד קלאודיה בילנקה, מפרקליטות מחוז תל אביב, כי יש להחזיק את הנאשם במעצר, מכיוון שחזקת החפות לא עומדת לו יותר, וכי יש חשש כי ימלט מדין לאחר שהורשע. חברי הרכב השופטים הסכימו עם התובעת, אך טענו ש"למרבה הצער, איננו מוצאים סמכות חוקית לעצור את הנאשם מחדש", ונאלצו לשחררו למעצר בית עד למתן גזר הדין, שנקבע לשלושה ימים לאחר מכן.

מאז נעלמו עקבותיו של המורשע עד לחודש אפריל השנה כשאותר ונעצר. להפתעת כל העוסקים בדבר, בחלק נכבד מהזמן הנאשם נמצא בבית המתלוננת נגדו, שם התגוררו יחד עם בנם בן השש במשך כשנה וחצי. בתקופה זו, לטענתו, הוא אף נהג לעבוד במאפיה ולצאת לקניות עם בנו אחת לשבוע.

"על עבירת הבריחה הנאשם צפוי עוד להישפט", קבעו השופטים. בנוגע לעבירות עליהן נגזר דינו היום אמרו: "מדובר במסכת ממושכת של אלימות קשה וכפיה תוך התנהגות באדנות כלפי המתלוננת, שנתפסה בעיניו כרכושו הבלעדי והפרטי. המתלוננת היתה חשופה לגחמותיו המיניות שבוצעו לעיתים תוך קריעת בגדיה, קשירתה באזיקונים ולעיתים במעשי סדום, והכל תוך קללות, איומים ומכות".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • נמלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully