וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן בירך על שחרור קונטאר

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

16.7.2008 / 11:41

גם חמאס בירך על עסקת השבויים שמהווה "ניצחון לחיזבאללה". איסמעיל הניה: "בעסקה עם חמאס ישראל תיאלץ לשלם את המחיר"

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן ברך היום (רביעי) על עסקת חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה. הוא שיגר את איחוליו למשפחתו של האסיר הלבנוני סמיר קונטאר ולמשפחות של ארבעת האסירים הנוספים. בנוסף אמר כי הוא מחזק את ידיהן של משפחות החללים שגופותיהם הועברו מישראל ללבנון.

גם בחמאס מברכים את חיזבאללה. ראש ממשלת חמאס איסמעיל הניה ברך את מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ואת העם הלבנוני. לדבריו, חמאס לעולם לא יוותר על האסירים בבתי הכלא בישראל. "הלקח שנלמד מעסקת חילופי השבויים הוא שאפשר להשיג ניצחונות", אמר. הוא הוסיף כי "חמאס עומד על כך שעסקת חילופי השבויים בין ארגונו לבין ישראל תהיה מכובדת, ולכן ישראל תיאלץ לשלם את המחיר".

דובר חמאס סאמי אבו זוהרי אמר כי העסקה היא "ניצחון לחיזבאללה". לדבריו, "השלמת העסקה בין ישראל לחיזבאללה מוכיחה כי הדרך הטובה ביותר לשחרור האסירים מבתי הכלא בישראל היא חטיפת חיילים ישראליים".

בהודעה שפרסם דובר חמאס נמסר כי שחרורם מהכלא של האסיר הלבנוני סמיר קונטאר ושל ארבעת האסירים הנוספים מהווה "פירוק של משוואת הכיבוש המתבטאת בסירובה של ישראל לשחרר את האסירים בעלי עונש מאסר ארוך".

אבו זוהרי מסר עוד כי בקרוב חמאס יחגוג את שחרור האסירים. "יום החגיגות לרגל שחרור האסירים הפלסטינים מבתי הכלא בישראל מתקרב ללא ספק. חמאס משקיע כל מאמץ להבטיח את שחרור אסירינו הנתונים לעונשי מאסר ארוך". אבו זוהרי פנה גם למשפחתו של החייל החטוף גלעד שליט ואמר: "מי שאחראי לכך שבנכם מאחר לשוב לחיקכם הוא אולמרט, שמוליך שולל ואינו נענה לתנאים הפלסטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully