וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של אלדד רגב: "נבכה ונחזור לחיים"

קובי מנדל ואייל דץ

16.7.2008 / 16:16

לדברי בני רגב, "החילופים שנעשו מוכיחים שאנו עם של צמאי חיים". עמרי אבני, אביה של קרנית גולדווסר: "זה הרגע הכי קשה"

תאגיד כאן

"בשלושת הימים הקרובים אנחנו נבכה. בארבעת הימים שאחריהם אנחנו ננוחם, ולאחר מכן נחזור לחיים, כפי שנכון לעשות וכפי שראוי". כך אמר הערב (רביעי) בני רגב, אחיו של החיל החטוף אלדד רגב. לדבריו, "החילופים שנעשו מוכיחים שאנו עם של צמאי חיים, לעומת האויב שהוא עם צמא מוות ואובדן. התחושה קשה מאוד. התקווה נגוזה ברגע שראינו את הארונות. איבדתי את אחי".

מוקדם יותר, לאחר קבלת ההודעה הרשמית על זיהוי גופותיהם של אלדד רגב ואהוד גולדווסר אמר עמרי אבני, אביה של קרנית, כי "אחרי שנתיים נוראיות זה הרגע הכי קשה שהיה לנו. אנחנו רוצים להיות לבד, לכאוב, לבכות, לשוחח, לחבק, לתמוך", הוסיף. אבני ביקש גם לשלוח מסר למשפחת שליט, ואמר: "התחלנו את הכל שלוש משפחות, וגלעד לא נשכח. נתפנה להירתם ולסייע למשפחת שליט להחזירו חזרה הביתה".

אבל כבד ירד על משפחות גולדווסר ורגב עם ההודעה על זיהוי גופותיהם. שלמה גולדווסר, אביו של אהוד, אמר הבוקר לוואלה! חדשות כי הוא סבור ששני החיילים מתו בשבי החיזבאללה. "אנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שהחיילים נחטפו בחיים ושנסראללה אחראי למותם. אני מצפה שהוא יבוא על עונשו", אמר. הוא הוסיף "אני שמח שהפרשה מאחורינו. אנחנו רוצים להודות לכל עם ישראל. במשך המסע של השנתיים האחרונות גילינו עם נפלא. העם הזה הוא התשובה שלנו לנסראללה שמנסה לשחק ברגשות שלנו".

צבי רגב, אביו של החייל אלדד רגב אמר היום "אני מודה לעם ישראל, לתקשורת ולכל מי שהיה קשור לעניין שלנו, על שעשו את כל מה שאפשר. קיווינו שאודי ואלדד בחיים ושהם יחזרו אלינו. מעכשיו אנחנו נערכים למצב חדש".

קודם לכן, אמר שמוליק אלגרבלי, דובר משפחות החטופים,החיילים כי "בשעה קשה זו המשפחה מעדיפה להתכנס בתוך עצמה ומבקשת את הזמן לעכל את הבשורה הקשה. שנתיים של מאמץ אדיר הגיעו לסיומן". לדבריו, "לצערנו הייתה בנו ציפייה שלפחות אחד החיילים שרד אבל זה לא קרה. אנחנו מודים לחברה הישראלית על התמיכה העצומה ברגעים הקשים. ישראל יכולה להיות גאה במוסריות שלה וברעות ההדדית".

"נסראללה ישלם מחיר כבד"

דודתו של אלדד רגב, שהגיעה לבית המשפחה בקריית מוצקין, התעלפה עם הישמע הידיעה. עשרות בני אדם התגודדו מחוץ לבית המשפחה וקראו לנקמה בחיזבאללה. "נסראללה ישלם מחיר כבד, עם ישראל לא שוכח", אמר אחד השכנים, "נחכה לך בפינה, תזכור, בכל העולם נגיע אליך, יימח שמך וזכרך". במקום נשמעות קריאות "נקמה בחיזבאללה".

יורם שחר, אחיו של השוטר אליהו שחר שנרצח בידי סמיר קונטאר, הגיב בחריפות להעברת ארונות החיילים ואמר: "אני משתתף בצערן של משפחות גולדווסר ורגב, אם כי אני חושב שבעתיד הן יבינו למה העסקה הזו היא בזויה, ולמה היא לא הייתה צריכה לצאת לפועל. זהו יום עצוב למשפחת שחר, היום הכאב שלנו נפתח מחדש".

נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, הגיב להעברת ארונות החטופים מידי החיזבאללה, ואמר כי "זהו יום אבל לכולנו". הוא הוסיף כי "אינני חושש מההשפעה של תוצאות עסקת החטופים על המאמצים לשחרור בני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully