וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברק מוכן לדבר עם חמאס, אבל לא עם נכים"

יהושע בריינר

14.7.2008 / 19:14

נכי צה"ל מאיימים לצאת למאבק "שכמוהו לא ידעה המדינה", אם שר הביטחון לא ידון איתם בקיצוץ שחל בזכויותיהם

ארגון נכי צה"ל מאיים לצאת למאבק "שהמדינה טרם ידעה כמוהו". זאת בעקבות סירובו של שר הביטחון אהוד ברק להיפגש איתם ולדון בפגיעה, שחלה לדבריהם, בזכויותיהם. במכתב ששיגר יו"ר הארגון משה מטלון לברק הוא ביקש ממנו לפתוח איתו במשא ומתן במטרה להשיב זכויות שקוצצו, לטענתו, באופן קיצוני. במכתב תשובה שנשלח למטלון על ידי עוזרת השר דחה ברק את הבקשה וכתב, כי "עליכם למצות את הדיון מול גורמים מקצועיים במשרד הביטחון".

בארגון מביעים זעם על ברק. "שר הביטחון מוכן לדבר עם אויבים כמו חיזבאללה וחמאס, אך מסרב להיפגש עם נכי צה"ל, שנתנו את גופם ונפשם למען הגנת המולדת", אמר מטלון, "מכתב התגובה שלו הוסיף לזלזול שחשים 50,000 נכי צה"ל. אם השר לא ייפגש עימנו, נצא למאבק שכמוהו לא ידעה המדינה". בארגון טוענים בין היתר כי בחודשים האחרונים קוצצו הטבות רבות המיועדות לרווחת הנכים, מבלי לערב את הנכים עצמם. בין היתר טוענים הנכים, כי קוצצו תוכניות הבראה בחמי מרפא ברחבי הארץ, המסייעות לתפקודם.

ממשרד הביטחון נמסר בתגובה: "משרד הביטחון לא קיצץ בתקציבים המיועדים לנכי צה"ל. נהפוך הוא, המשרד המשיך לפעול ופועל בנושאים שונים למען רווחת הנכים ופעולות אלו נעשות בשיתוף הארגון. שר הביטחון ביקש מארגון נכי צה"ל למצות את הדיון עם הגורמים המקצועיים המופקדים על כך במשרד הביטחון, בראשות המנכ"ל. שר הביטחון ציין כי הוא משוכנע שתהיה נכונות לליבון מקצועי וענייני של כל נושא ונושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully