וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הבריחו אקסטזי בשימורי נקניקיות

נתיב נחמני

14.7.2008 / 11:32

4 תושבי רמת גן נעצרו בחשד שייבאו אלפי כדורי אקסטזי מגרמניה. זו הפעם השלישית השבוע בה נתפס משלוח דואר של סמים קשים

חטיבת דובר המשטרה

(צילום באדיבות משטרת תל אביב)

בפעם השלישית בשבוע האחרון עצרה המשטרה חשודים שניסו להבריח סמים לישראל דרך הדואר. ארבעה חשודים נעצרו אתמול על ידי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב, לאחר שנתפסו עם עשרות אלפי כדורי אקסטזי מובאים בקופסאות שימורים של נקניקיות שנשלחו אליהם מגרמניה.

לפני שבועיים הגיע משלוח הסמים לארץ. חוקרי המכס שבדקו את החבילה, זיהו כ-30 אלף כדורי אקסטזי שהוטמנו בתוך שימורי הנקניקיות. המידע הועבר למשטרה ובימ"ר נפתחה חקירה לאיתור מזמיני המשלוח. החוקרים איפשרו לחבילה להמשיך בדרכה, על מנת שיוכלו לעצור את החשודים, אליהם יועדה החבילה.

אתמול הגיע אחד החשודים, בנה של עובדת הדואר, לסניף הדואר שבנווה יהושע ברמת גן, לאחר שאימו הודיעה לו על הגעת החבילה. מסניף הדואר הוא המשיך בדרכו לפגוש שני חשודים נוספים, כשכל אותו הזמן בלשי הימ"ר בעקבותיו. בשלב זה נעצרו השלושה יחד עם אימו של החשוד. הם הובאו היום לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרם. במקביל יבדקו החוקרים קשר לניסיונות דומים להעביר סמים בדואר שנחשפו לאחרונה.

2 ק"ג קוקאין בדואר

בסוף השבוע נעצרו שני שליחי דואר מאילת לאחר שעל פי החשד ניסו גם הם לייבא סמים דרך הדואר. ברשות אחד מהם נתפסו שתי חבילות שכל אחת מהן הכילה קילוגרם קוקאין. הידיעה על המשלוח הגיעה לידי המשטרה מספר ימים לפני מעצרם. גם אז נתנו השוטרים לחבילה, שמוענה לכתובתו של אדם פרטי באילת, להמשיך בדרכה ליעד. כשאחד השליחים משך את החבילה וניסה להעלימה על מנת להעביר אותה לגורם המזמין, הוא נעצר. השליח השני שנעצר איתו, חשוד כי שיתף עמו פעולה.

שלושה ימים לפני מעצרם של השליחים, נעצרו אב, אם ובנם, תושבי רעננה, בחשד שניסו לייבא סמים דרך הדואר. השלושה נעצרו על ידי מפלג התשאול של ימ"ר תל אביב, לאחר שבמשך שבועיים נוהלה נגדם חקירה סמויה. במהלך החקירה עלה כי בני המשפחה קיבלו מספר חבילות דואר על שם חברה לעבודות עפר שבבעלותם. באחת החבילות נמצאו כשלושה ק"ג של חומר החשוד כקוקאין שנשלחו מארגנטינה, דרך גרמניה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully