וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט רוכשת סטארט אפ ישראלי ב-35-25 מיליון דולר

גיא גרימלנד

14.7.2008 / 11:02

הודיעה היום רשמית על רכישת זומיקס, שפיתחה מערכת לטיוב מידע. צוות החברה ישתלב במרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בארץ

כפי שפורסם לפני כחודש ב-TheMarker, הודיעה היום מיקרוסופט באופן רשמי על רכישת חברת הסטארט אפ הישראלית זומיקס (Zoomix), שמתמקדת בתוכנה לטיוב מידע. הפתרון הטכנולוגי של זומיקס ישולב במוצר SQL Server. סכום העסקה מוערך ב-25-35 מיליון דולר.

זומיקס פיתחה גישה ייחודית לתוכנת טיוב מידע. המערכת של זומיקס משתמשת בטכנולוגיית לימוד עצמי לבניית מאגר מידע שמאפשר ניתוח נתונים, השוואה ומיון ו"ניקוי" נתונים שגויים מבסיס הנתונים. המערכת מיישמת את מה שלמדה על כל נתון חדש שמוזן למערכת, גם אם היא טרם נתקלה בנתון מסוגו. עם הרכישה ישתלב צוות החברה במרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל והפתרונות של זומיקס ישולבו בפתרונות של קבוצת SQL במיקרוסופט העולמית. זו הרכישה השמינית של מיקרוסופט בישראל.

משה ליכטמן, סגן נשיא מיקרוסופט העולמית ונשיא המו"פ בישראל: "השקעתה הנוספת של מיקרוסופט בישראל מכניסה את מרכז המו"פ שלנו לתחום הפתרונות למסדי נתונים, שצומח במהירות והוא אחד האסטרטגיים ביותר עבור מיקרוסופט העולמית. זומיקס תתרום רובד קריטי של טיוב הנתונים ב-SQL Server Data Platform של מיקרוסופט.

"יכולת זו תאפשר לארגונים לעמוד בדרישות המורכבות של מערכות המידע ולייעל תהליכים עסקיים ולכך צפויה השפעה גדולה על השורה התחתונה של הארגונים. אנו שמחים על הצטרפותם של עובדי זומיקס למרכז המו"פ שלנו בישראל ומברכים אותם על הישגיהם המרשימים".

אמיר בירן, מנכ"ל זומיקס: "המטרה שלנו בזומיקס היא למנף גישות טכנולוגיות חדשות ומתוחכמות לצורך התמודדות עם אתגרים קריטיים של איכות המידע, בהתאמה עם התהליכים העסקיים בארגון. למיקרוסופט יש את החזון וההיקף העסקי הנדרשים לממש את הפוטנציאל הגלום בטכנולוגיות של זומיקס, באמצעות שילובם בתוך פתרונות טיוב מידע למגוון אפליקציות ומגזרים. צוות החברה נלהב לקראת האתגרים הטכנולוגיים והעסקיים הצפויים לו במסגרת מיקרוסופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully