וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יפה בעולם: מיס ונצואלה

14.7.2008 / 9:24

דיאנה מנדוזה בת ה-22 קיבלה את הכתר מידי קודמתה מיפן. שונית פרג'י, המועמדת הישראלית, לא העפילה לשלב 15 המועמדות הסופיות

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

.

מיס ונצואלה זכתה הלילה (שני) בתחרות מיס יוניברס 2008. דיאנה מנדוזה בת ה-22 גברה על 80 יריבותיה וזכתה בטקס שנערך בוויאטנם. נציגת ישראל שונית פרג'י לא העפילה לשלב 15 המועמדות הסופיות. בטקס שנערך זו הפעם ה-57 צפו קרוב למיליארד בני אדם ב-170 מדינות ברחבי העולם.

סיפור חייה של מנדוזה בוודאי לא פגע בדרכה לצמרת. בעבר היא נחטפה על ידי עבריינים בארצה, וסיפרה כי החוויה לימדה אותה לשמור על קור רוח ויציבות גם במצבי לחץ. לעומתה, קריסטל סטיוארט מטקסס היתה מיס ארה"ב השנייה ברציפות שמעדה בטקס. היא דרכה על שובל שמלתה המשובצת יהלומים במהלך תחרות שמלות הערב. היא נעמדה במהירות והמשיכה כאילו דבר לא קרה. המעידה התרחשה מיד לאחר שהשופטים צמצמו את 80 המועמדות לעשר מועמדות סופיות: ארה"ב, קוסובה, אוסטרליה, ספרד, מקסיקו, קולומביה, הרפובליקה הדומיניקנית, רוסיה, איטליה וונצואלה.

את הטקס הנחו כוכב תוכנית האירוח ג'רי ספרינגר שנכנס לטקס רכוב על כלי הרכב הפופולרי בוויאטנם – אופנוע. לצדו כיכבה חברת להקת ה"ספייס גירלז" לשעבר מלאני בראון. המועמדות הסופיות טופפו על הבמה בביקיני בגווני צהוב, ירוק וכתום. מיס ויאטנם זכתה לתשואות רמות מקהל הבית. לאחר מכן הופיעו היפהפיות בשמלות הערב בפני השופטים שכללו מומחי אופנה בינלאומיים ואת דונלד טראמפ ג'וניור, בנו של איש העסקים שמחזיק בבעלות על הטקס יחד עם רשת NBC.

הרקע האישי של המועמדות היה מגוון: מיס אלבניה היתה שחקנית כדורסל מקצועית, מיס ארגנטינה העידה שהתנסתה בחוויות על-טבעיות, מיס אנטיגואה וברבודה חובבת נחשים, מטוסה של מיס אנגולה התרסק בעת שניסתה להימלט ממלחמת האזרחים שהתחוללה בארצה. מיס יוניברס החדשה שואפת לעסוק בעיצוב פנים, נהנית מצילום ומתעניינת בפרסום. התחרות התקבלה בהתלהבות עצומה בוויאטנם חובבת תחרויות היופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully