וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ניתן להכריז על רון ארד כחלל"

גידי ויניש

13.7.2008 / 20:06

האלוף במיל' אייל בן ראובן, מנכ"ל עמותת "לחופש נולד": "בדו"ח שהועבר ע"י חיזבאללה אין מידע חדש". יש לשחרר את קונטאר תמורת החטופים"

"לא ניתן להכריז על רון ארד כחלל שמקום קבורתו עד שלא יתקבל מידע ברור על כך", כך אמר לוואלה! חדשות האלוף (מיל') אייל בן ראובן שמשמש גם כמנכ"ל עמותת "לחופש נולד", הפועלת למען שחרורו של ארד. לדבריו, "למיטב ידיעתי בדו"ח שהועבר על ידי חיזבאללה אין מידע שמאפשר להכריז על רון כחלל".

בן ראובן, ששימש גם כמפקד גיס משורין, הוסיף כי "אני לא מקבל את הקריאות של בכירים ושל בכירים לשעבר במערכת הביטחון להאיץ את ההכרזה על רון כחלל. יש פרמטרים ברורים הקובעים מתי נכון להכריז על נעדר כחלל והדו"ח של חיזבאללה לא עונה עליהם". בן ראובן ציין גם, כי "אין משמעות לעובדה שחלפו 22 שנה מאז נפילתו של רון בשבי, יש גופים רלוונטים שאחראים לעניין ועליהם לפעול למען השגת מידע נוסף על רון".

בן ראובן גם התייחס לעסקת השבויים ואמר: "סמיר קונטאר הוא פושע נאלח ומקומו בכלא הישראלי, אבל נוכח היסטואציה הרגישה, מוטלת עלינו חובה להחזיר את רגב וגולדווסר הביתה חיים או מתים, גם אם הדבר כרוך בשחרורו של קונטאר. לדבריו, "לא משיגים הרתעה נגד חטיפות עתידיות באמצעות קלפי מיקוח. המענה היחיד הוא פעולות אקטיביות, כגון פעולה צבאית תקיפה. מהבחינה הזאת מלחמת לבנון היא מלחמה מוצדקת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully