וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליחי דואר חשודים שניסו לייבא קוקאין

נתיב נחמני

13.7.2008 / 14:46

שני שליחים נעצרו כשברשות אחד מהם שני ק"ג קוקאין, שנשלחו אליו בדואר. המשטרה עקבה אחרי החבילות והגיעה עד לחשודים

שני שליחי דואר ישראל נעצרו לאחר שעל פי החשד ניסו לייבא סמים דרך הדואר. ברשות אחד מהם נתפסו שתי חבילות שכל אחת מהן הכילה קילוגרם קוקאין. הפרשה הותרה לפרסום היום (ראשון). בית משפט השלום באילת האריך ביום שישי שעבר את מעצרו של השליח שנתפס עם הסמים עד למחר, בעוד שותפו שוחרר למעצר בית מלא.

מספר ימים לפני מעצרם של השניים ביום חמישי שעבר, הגיע לידי המשטרה מידע על חבילות הסמים שהגיעו מחו"ל ועליהן כתובת של אדם פרטי באילת. בעקבות המידע, הוקם צוות חקירה מיוחד בראשות פקד סמי מרציאנו ופקד שמעון זוהר. חוקרי הצוות פעלו בשיתוף עם יחידת הסמים במכס ויחידת הביטחון של הדואר.

החוקרים הניחו לחבילות להמשיך בדרכן ליעד, תוך שהם עוקבים אחריהן. כאשר אחד השליחים, צעיר בן 23, משך את החבילה וניסה להעלימה על מנת להעביר אותה לגורם המזמין, הוא נעצר. השליח השני שנעצר איתו חשוד כי שיתף עימו פעולה.

שלושה ימים לפני מעצרם של השליחים נעצרו שלושה תושבי רעננה, אב, אם ובנם, בחשד שניסו לייבא סמים דרך הדואר גם הם. השלושה נעצרו על ידי מפלג התשאול של היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, לאחר שבמשך שבועיים נוהלה נגדם חקירה סמויה. במהלך החקירה עלה כי בני המשפחה קיבלו מספר חבילות דואר על שם חברה לעבודות עפר שבבעלותם. באחת החבילות נמצאו כשלושה ק"ג של חומר החשוד כקוקאין, שנשלח מארגנטינה לישראל דרך גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully