וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - להרגיש בעוצמה

יאיר טריבלסקי

13.7.2008 / 11:20

טריבלסקי ניתח את מפת הכוכבים בשמים והרי התחזית שלו לשבוע הקרוב: מפלס הרגש בשיאו והלב פועם בחוזקה

הרגשות חוזרים להכתיב לנו את דרך ההתנהלות שלנו השבוע (שבין 13 ל-19 ביולי). מעברו של מרקורי בסוף השבוע הקודם למזל סרטן ושל ונוס למזל אריה בראשון, מראים שהרגשות שלנו תופסים תאוצה ויכתיבו שבוע גדוש אירועים, סערות ודרמות.

כדאי להתכונן כבר עכשיו לדיאלוג רגשני עם העבר, לנוסטלגיה קיצית ולכמה וכמה החלטות מעניינות שנקבל במהלך הימים הקרובים, שמן הסתם ישתנו בהמשך, בעיקר כי הלב, אותו איבר מוזר התקוע אי שם בבית החזה, זקוק עכשיו לחוש דברים בעוצמה - ראו הוזהרתם...

המעבר המעניין של השבוע

המעבר המעניין של השבוע הוא מעברה של ונוס הרגשית והסקסית ממזל סרטן המופנם והביתי למזל אריה המוחצן והדרמטי. מאחר שונוס אחראית בעיקר על נתינה, זוגיות ויחסים בכלל, נראה שהגיע זמן לאקשן, חברים. קשרים שהיו קצת בפרופיל נמוך בשבועות האחרונים, תופסים עכשיו תאוצה, הצהרות לוהטות ואיתן וידויי חצות, מבטים רושפים ובעיקר לב הולם בחוזקה, יתפסו מקום משמעותי יותר בחיינו.

אלה מאיתנו שאין להם זוגיות עכשיו, עשויים לקבל כמה צ'אנסים מעניינים להתרגש ולרגש, להתפעל ולהפעיל, ולאלה שיש - עשויים למצוא את עצמם בתהליך מואץ של העמקת היחסים, התרגשויות וחיזורים וצורך לפעול באופן אקטיבי יותר ביחסים: במזל אריה ונוס לובשת חליפת עור ונוצצים, מעכסת באיטיות במורד המדרגות, מושכת ומאפשרת לרגש להגיח למרכז הבמה, עם ים של אדרנלין מסביב. הגיע הזמן לאבד את הראש, לעשות שטויות פה ושם ולהתחבר לחיים בעוצמה.

התקשורת שלנו

מעברו של כוכב מרקורי ממש עכשיו למזל סרטן, מצביע על כך שגם התקשורת שלנו משתנה. מרקורי שהה זמן רב יחסית במזל תאומים, גם בגלל שביצע שם הילוך אחורי מעניין. אולי משום כך התרגלנו לשיחות האינטליגנטיות, ליכולת שלנו לשתף אחרים בתובנות שלנו במלים חכמות, ליכולת הניתוח המבריקה ולשיחות המעניינות במיוחד.

אולם עם מעברו של מרקורי למזל סרטן הכל משתנה: כעת לא התוכן הוא החשוב, אלא הנימה, שהופכת להיות רגשנית מאוד ובעיקר מאוד אישית. נדמה שאנחנו מתרגשים עכשיו ממש בקלות מכל שטות, מזילים דמעה מכל טלנובלה בינונית ובכלל נדמה שהדמעות עולות עכשיו ביתר קלות מאשר פעם.

המעורבות הרגשית הזו עלולה להביא איתה החלטות רגשניות ולא מעשיות וכדאי להיזהר משיקול דעת לא מוצלח ולהתייעץ עם אחרים לפני קבלת החלטות כאלה. מה טוב בזוית הזו? סוף סוף אפשר להתחבר באמת לרגש ולתת לו מלים. כן, הגיע זמנן של השיחות הרגשניות באמת, לוידויי חצות למיניהם ולהחלטות לא מאוזנות במיוחד, אבל מי צריך איזון כשהלב בסביבה? לא פלא שהצירוף הזה של מרקורי וונוס, תקשורת רגשנית ודרמות, עשוי לשים את הרגש במרכז הצומי של כולנו. יושפעו מכך במיוחד מזלות סרטן, גדי, תאומים ובתולה.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - הצמידות בין מרס לסטורן עדיין בסביבה ועדיין כבד על הלב. תהיו פרקטיים.

שור - נושאי בית ומשפחה הופכים למשמעותיים במיוחד. הגיע הזמן להשקיע בהם יותר.

תאומים - הגיע הזמן להפוך מלים לרגשות ולהיפך. לפתוח את הלב ולטפל במה שמוצאים...

סרטן - מרקורי במזל שלכם והתקשורת משתפרת. זמן לדבר על הכל סרטנים.

אריה - החיים מאוד רגשניים עכשיו וזה בדיוק הזמן לקחת ללב ולהרגיש בעוצמה.

בתולה - התקשורת משתפרת: תנו לאינטואיציה ולתחושות הבטן מקום גדול יותר.

מאזניים - הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי ולהכניס אנשים חדשים לחייכם.

עקרב - נראה שאתם חוזרים למרכז הבמה. זמן טוב לפרגון וסיוע בתחומי קריירה.

קשת - הלחצים מתחילים לרדת וזה הזמן לתכנן נסיעה ולהיפתח לאנשים חדשים.

גדי - תקשורת זוגית, זהו שם המשחק. זמן לדבר על רגשות ולהשקיע ביחסים.

דלי - ונוס שעוברת לאריה עשויה להעניק רגעים יפים של דיאלוג זוגי, אם תפתחו את הלב.

דגים - המתחים מתחילים לרדת: מצאו זמן לפעילות פנאי שמחה, גלו סלחנות וסבלנות לעצמכם וצאו להתפנק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

שאלות ותשובות

שאלה: יאיר שלום, נולדתי ב-11.12.75 בשעה 7:30 בבוקר. ברצוני לדעת מדוע אני לא מוצאת זוגיות מתאימה והאם אתקדם בתפקיד החדש?

תשובה: זו אמורה להיות שנה מוצלחת למדי - עם האופק בגדי ויופיטר שנמצא שם כעת, יש לך לא מעט הזדמנויות. כוכב אורנוס על הירח מסמל תפנית בחשיבה מקצועית ורגשית: הגיע הזמן לעשות שינוי, לרדת מהגדר ולעשות מעשה. במפה כמו שלך, יוזמה היא מלת המפתח. לגבי התפקיד – זמן מצוין להוכיח את עצמך ולרוץ קדימה.

שאלה: נולדתי ב-20.7.84. אני לא אוהבת את מקום עבודתי, ובנושאי זוגיות - הגברים שאני מכירה לא מתאימים לי. מתי כל התקיעות בחיי תשתחרר?

תשובה: ובכן, זו בהחלט תקופה לא קלה. סטורן הנוקשה נמצא עכשיו במזל בתולה ממש מול האופק שלך ונראה שהחיים דורשים ממך עכשיו קצת יותר סבלנות, איפוק ובעיקר אורך רוח רגשי ומקצועי. רק בעוד כשלושה חדשים תתחילי לחוש הקלה, אבל את פרק הזמן הזה כדאי לנצל להתארגנות כספית ולחזרה לקרקע. הירח שלך במזל טלה והמשמעות היא, שאם תקחי יוזמה בנושאי יחסים ולא תחכי שיכירו לך גברים, ובעיקר לא תחכי לנסיך על הסוס הלבן, אלא גם תדעי להתפשר מעט ולא לחכות שיגיע האיש המושלם, זה בהחלט יעזור.

שאלה: נולדתי בתאריך 18.7.62 בעפולה, בשעה 04:00 לפנות בוקר. איזה כוכבים נוספים יש לי במפה והאם צפויה לי זוגיות חדשה?

תשובה: ובכן, גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת במזל סרטן, אלא שהוא בבית ה- 12, מה שאומר שכדאי לעבוד יותר על האסרטיביות שלך. הירח במזל דלי מביא איתו השקפת עולם פתוחה וידידותית ומרס במזל תאומים מביא איתו רוח צעירה. אבל ביקורתיות של ונוס במזל בתולה עלולה לגרום לשיפוטיות יתר ביחסים. קצת פחות ביקורתיות ויותר גישה אופטימית ופתוחה, עשויים להביא זוגיות נאה עוד השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully