וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם ברצח פלינר: "אני לא משוגע"

נתיב נחמני

13.7.2008 / 10:48

הקראת כתב האישום במשפטו נדחתה עד לקבלת חוות דעת פסיכיאטרית סופית לגביו. "אני רוצה לבקש סליחה מהמשפחה"

איריס דומאני

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה היום (ראשון) את הקראת כתב האישום במשפטו של ת', הנאשם ברצח עורכת הדין ענת פלינר עד לקבלת חוות דעת פסיכיאטרית סופית לגביו. בית המשפט אישר לשלושה מבני משפחתה של פלינר להיות נוכחים בכל דיון, למרות שהדיונים נערכים בדלתיים סגורות. ת' אמר שהוא מצטער ו"רוצה לבקש סליחה מהמשפחה".

ת' נכנס לאולם כשהוא חובש כיפה, וקומם עליו את בני משפחתה של פלינר שצעקו לעברו "איך אתה לא מתבייש?! מה, חזרת בתשובה?!". לשאלת כתב אם הוא "משוגע" ענה ת' בשלילה. ת' אמר שאיננו זוכר את יום הרצח והתייחס בגסות לצלם שביקש לצלמו מקרוב. עורכי דינו משה ושירה מרוז אמרו לוואלה! חדשות כי על אף שלא התקבלה חוות דעת פסיכיאטרית רשמית, "אין ספק שלמרשנו יש בעיות נפשיות קשות. הוא מאוד מבולבל, הוא כל הזמן טוען שהוא לא מאמין שהוא גרם לכל זה והפך שני ילדים ליתומים".

אמה של פלינר, תחיה אהרוני אמרה לפני הדיון כי "אני מקווה שהנכדים שלי לא יצטרכו לראות את הבנאדם הזה שיישב כל ימיו בכלא". לדבריה, המשפחה מתנגדת נחרצות לעסקת טיעון, במידה והרעיון יעמוד על הפרק. "לא צריך שום עסקת טיעון, כולם יודעים שהוא עשה את זה, הוא בעצמו אמר את זה. אם מישהו יציע אנחנו נעשה הכל כדי שזה לא יקרה".

ת' בן ה-17 מואשם בעבירת רצח אותה ביצע לכאורה כשהיה בן 15 ושלושה חודשים בלבד. בכתב האישום נטען, כי ביום הרצח נטל ת' זוג כפפות שחורות וסכין קומנדו השייכת לאביו מארון הבגדים של הוריו, ויצא מביתו. כשהגיע לבית משפחת פלינר, דפק על דלת הכניסה מכיוון שנראה הבית יפה בעיניו. כשפתחה לו פלינר את הדלת, דרש ש"תוציא את כל הכסף" ודקר אותה פעמיים בבטנה, השליך את הנדן לרצפה וברח מהמקום. כתוצאה מהדקירות התמוטטה פלינר לעיני ילדיה הקטנים, שרצו לעברה כששמעו את זעקותיה. פלינר מתה מאוחר יותר בדרכה לבית החולים כתוצאה מדימום פנימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully