וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "משעל שקרן. לא אפגש עמו"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.7.2008 / 11:12

עיתון לבנוני דיווח כי יו"ר הרשות זועם על ראש הלשכה המדינית של החמאס מכיוון שחמאס "לא רציני בכוונותיו לדיאלוג עם פתח"

יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן מסרב בהפגנתיות להיפגש עם ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל. כך גילו היום (שישי) מקורות בכירים לעיתון הלבנוני "אל אחבאר".

לדבריהם, הרקע לסירוב הוא זעמו של אבו מאזן על המכתב ששלח משעל למזכ"ל הליגה הערבית עמרו מוסא, מכתב שכלל ביקורת על אבו מאזן. המקורות טענו כי אבו מאזן התבטא בצורה קשה נגד משעל ואמר כי המכתב מגלה שחמאס אינו באמת רציני בכוונותיו לדיאלוג עם פתח ולסיום שליטתו ברצועת עזה.

לפי המקורות, אבו מאזן אף השתמש במילה "שקרן", בתארו את משעל. "איני מוכן להיפגש עם שקרן, ואיני מוכן לקיים פגישות לפרוטוקול שיועילו (לחמאס – נ.י) ויחלישו את פתח", אמר לטענתם יושב ראש הרשות.

באשר לפגישותיו של אבו מאזן עם נציגי פלגים אחרים בדמשק, מסרו המקורות לעיתון כי בפגישות אלה דנו הצדדים במשא ומתן המתנהל עם ישראל. "נציגי הפלגים ביקשו מאבו מאזן להפסיק את המשא ומתן משום שלטענתם הוא מחליש את מעמדה של נשיאות הרשות ולא מושגת בו שום התקדמות", דיווחו המקורות.

עוד נמסר כי בתגובה לטענות הפלגים בדמשק, אמר אבו מאזן כי "המשא ומתן חושף את פרצופה האמיתי של ישראל". אבו מאזן הוסיף ואמר כי הוא מעוניין להמשיך במשא ומתן משום שקיבל הבטחה אמריקאית לפיה תושג התקדמות עד סוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully