וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזים העתידיים צופים מגמה חיובית בוול סטריט

יעל פולק

10.7.2008 / 15:50

S&P 500 עולה ב-0.7% לפני פתיחת המסחר. מספר העיקולים שביצעו בנקים בארצות-הברית עלה פי 3 בחודש יוני

החוזים העתידיים בוול סטריט מורים על התאוששות במגמה חיובית של עד 0.7% לפני פתיחת המסחר, לקראת דו"חות המכירות הקמעוניות ביוני ונאומו של יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי.

שוקי המניות בוול סטריט הגיעו לרמת שפל של שנתיים אתמול, בעקבות החששות ממצב שוק המשכנתאות האמריקאי והשפעתו של הצמיחה הכלכלית. הירידה בשוקי המניות הכניסה את מדד S&P 500 לטריטוריה דובית לראשונה מאז 2002.

דאו ג’ונס ירד ב-2.1% ל-11,147, נאסד"ק איבד 2.6% ל-2,235 נקודות ו-S&P 500 נפל ב-2.3% ל-1,245 נקודות. בשוק הסולידי, מחירי איגרות החוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.046% ל-3.834%.

מספר הליכי העיקולים בארה"ב עלה ב-53% ביוני לעומת החודש המקביל ב-2007, ומספר העיקולים שביצעו הבנקים עלה פי 3. זאת בעקבות ירידת ערך הבתים, ובשל עדכון כלפי מעלה של שיעורי הריבית על המשכנתאות אשר הביא מספר גדול יותר של אנשים לוותר על ביתם.

הפסדי הענק שרשמו חברות המשכנתאות הממשלתיות בארה"ב, פאני מיי ופרדי מאק, הביאו אותן למצב של חדלות פירעון - כך אמר היום נשיא הבנק הפדרלי של סנט לואיס לשעבר, ויליאם פול, בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג.

העלייה החדה במחירי הדלק בארה"ב, שהגיעו השבוע לשיא של 4.108 דולר לגלון, הובילו לראשונה זה חמש שנים לקיצוץ חד בהוצאותיהם של האמריקאים על דלק - כך עולה מנתונים שפרסמה סוכנות המידע על אנרגיה האמריקאית (EIA).

יאהו הודיעה כי היא עתידה להשיק שירות חדש שיאפשר למשתמשים להרכיב מנוע חיפוש שמותאם לצרכיהם האישיים. יאהו תנסה להחליש את שליטתה של גוגל בתחום פרסום מודעות בתוצאות החיפוש, ותנסה לחסום את דרכה של גוגל בפני השתלטות על השוק.

יצרנית השבבים ממגדל העמק, טאואר, חוזה הכנסות של 58 מיליון דולר לרבעון השני של 2008. כך נמסר במצגת שערכה טאואר בבית ההשקעות קולינס סטיוארט בניו יורק, שעומדת בהתאם לתחזית החברה עם דו"חות הרבעון הראשון, החברה צפתה הכנסות בטווח שבין 60-56 מיליון דולר, והצפי הנוכחי הוא באמצע הטווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully