וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד להכחשות: קצב דרש לקבל אאודי A6 שחורה

רותם סלע

10.7.2008 / 13:50

אחיו של הנשיא לשעבר טען היום בגל"צ כי מעולם לא הוצגו כל דרישות מצדו של קצב. ואולם מסמכים מבית הנשיא מעידים אחרת

למרות להכחשותיו של ליאור קצב, אחיו של משה קצב היום בגלי צה"ל, ולפיהן נשיא המדינה לשעבר משה קצב לא ביקש לקבל הטבות הכוללות רכב מפואר ולשכה, הגיעו ל-TheMarker מסמכים רשמיים שנשלחו מלשכת קצב למינהל הרכב הממשלתי בסוף 2007, בהם מפורטות דרישותיו המוטוריות של הנשיא לשעבר.

במסמך שנשלח מלשכת משה קצב ב-15 בנובמבר 2007, כותב מאיר סגן, רכז התחבורה של בית הנשיא, למינהל הרכב הממשלתי: "התבקשתי על ידי מר משה קצב להודיעכם כי בחירתו היא רכב מסוג A6". עוד ממשיך סגן ומפרט כי על רכב הפאר המוצע המיוצר על ידי חברת אאודי להיות בצבע שחור.

במכתב נוסף מיוני 2008, מזכיר משה מזרחי, המשנה למנהל הכללי של בית הנשיא, למינהל הרכב כי יש לרכוש "לנשיא ה-8 רכב מסוג A6". מזרחי מגדיל לעשות ומצרף את המכתב הקודם, ומתריע בסעיף מיוחד, "נא טיפולך בהעברת הרכב הנ"ל לבית הנשיא וזאת לא יאוחר מ-15 ביולי 2008".

בגלי צה"ל היום בבוקר הדגיש ליאור קצב כי, "הנשיא לשעבר משה קצב ואיש מטעמנו, בניגוד לפרסומים, לא דרש לקבל את ההטבות", אמר קצב וסיכם, "אינני מבין מדוע ממשיכים לרדוף את משה קצב".

ליאור קצב, אחיו של נשיא המדינה לשעבר אומר כי בניגוד לפרסומים, אף-אחד מבני-המשפחה לא דרש מהמדינה לקבל מכונית חדשה ולשכה מפוארת בתל-אביב: "הנשיא לשעבר משה קצב ואיש מטעמנו בניגוד לפרסומים, לא דרש לקבל את ההטבות. איני מבין מדוע ממשיכים לרדוף את משה קצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully