וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת טלנסקי: צפוי להתקבל חומר חקירה חדש

פנחס וולף

10.7.2008 / 14:00

העד המרכזי בפרשת המעטפות של אולמרט ייחקר כנראה בשני סבבים, לאחר שפרקליטי רה"מ קיבלו רק חלק מחומר החקירה. "לא יהיה מנוס מזימונו להמשך חקירה"

חקירתו הנגדית של איש העסקים משה טלנסקי תארך חמישה ימים, ככל הנראה בשני סבבים, כך עולה מהודעה שהגישו היום (חמישי) עורכי דינו של ראש הממשלה אהוד אולמרט לבית המשפט המחוזי בירושלים. זמני החקירה מבוססים על ההערכה כי ימי החקירה יחלו בשעה תשע בבוקר ויסתיימו בשעה ארבע אחר הצהרים.

עורכי דינו של אולמרט, בהם אלי זהר ונבות תל צור, ביקשו מבית המשפט לבצע שני סבבים בחקירה הנגדית, מפני שלטענתם פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אלי אברבנאל, העביר לפרקליטים אמש תשעה קלסרים המכילים חומר חקירה רב הנוגע לעדות המוקדמת.

החומר שהועבר אמש הוא חלקי. מדברי פרקליטי אולמרט לבית המשפט עולה, כי חומר חקירה רב נוסף צפוי להגיע לידיהם. ביום שני השבוע הודיע להם סגן פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אורי קורב, הנמצא בחיקור דין בארה"ב, כי הם "צפויים לקבל חומר חקירה רב נוסף, הנוגע במישרין לטלנסקי, לרבות עדויות בהיקף נרחב שנגבו משותפיו העסקיים בארה"ב, גם כאלה המצויים עמו בסכסוכים שונים, ומסמכי חשבונות הבנק של מר טלנסקי בשנים הרלוונטיות".

מלבד חומרים אלו, טוענים הפרקליטים, הודיע להם עו"ד אברבנאל כי ישנו חומר חקירה נוסף שבשלב זה לא יגיע לידיהם, בשל "טובת החקירה". "בנסיבות אלה", נכתב בהודעה לבית המשפט, "לא יהא מנוס מזימונו של טלנסקי להמשך חקירתו הנגדית במועד נוסף, שייקבע על ידי בית המשפט הנכבד, בתאום בין הצדדים, בתום שלב זה בחקירתו הנגדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully