וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: ניצחון ראשון לנבחרת בקדם אליפות אירופה

אחרי שני הפסדים גברו הישראלים 9:11 על סרביה. דן רותם הצטיין, והנבחרת הותירה לעצמה סיכוי להעפיל למשחק ההעפלה לאליפות

נבחרת הבייסבול של ישראל ניצחה את סרביה 9:11, ונשארה בתמונת ההעפלה לאליפות אירופה. זה היה ניצחון ראשון לישראלים לאחר הפסדים לבולגריה ולקרואטיה. הנבחרת, שסובלת מפציעות של פיצ'רים, שוב נזקקה לחילוף של המגיש המיועד, דניאל מדי-וויצמן, מספר דקות לפני המשחק. השחקן-מאמן דן רותם החליט לזרוק שוב לאחר יום אחד בלבד של מנוחה, והתסריט מההפסד מול הקרואטים כמעט חזר על עצמו. נגד קרואטיה הגיש רותם 6.2 אינינגים ולאחר שיצא איבדה הנבחרת יתרון 0:8 ונוצחה 11:8. הפעם הגיש רותם 5 אינינגים, והירשה לסרבים רק נקודה 1 לעומת 5 שרשמו הישראלים.

יאנדרי גיל-לוי, עולה מקובה, זרק אינינג אחד טוב, אבל באינינג השביעי החזירו שלושה מגישים שונים את הסרבים לתמונה, והרשו ארבע ריצות כדי להשוות ל-5:5. הפעם הישראלים לא ויתרו, וחזרו עם אינינג שמיני גדול שבו רשמו 5 ריצות על 5 חבטות כולל חבטות חזקות במיוחד של אורן גל, החובט המצטיין ויוני בורכוב. שלמה ליפץ חזר להגיש, ועקב רשלנות לא אופיינית בשדה הישראלי הסרבים הצליחו להחזיר 3 נקודות. שתי הקבוצות רשמו ריצה כל אחת באינינג האחרון, מה שהספיק לקבוצה הצעירה של ישראל ניצחון ראשון בטורניר.

לישראל יש יום חופש, והיא מחכה לתוצאות היום כדי לראות מהם הסיכויים להיכנס לשלב הגמר. ניצחון של סרביה על בולגריה יהפוך את המשחק נגד ליטא ביום שישי למשחק על המקום בגמר. ניצחון של סרביה וניצחון של ישראל ביום ו', יגרום לתיקו בין 3 קבוצות, ורק הגרלה תקבע מי ישחק בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully