וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה מתחרט על הראיון של בנותיו

טלי גולדשטין

10.7.2008 / 10:30

משפחת המועמד הדמוקרטי העניקה ראיון טלוויזיוני, אך האב מתחרט שחשף את בנותיו לאור הזרקורים. "זה משהו שנימנע ממנו בעתיד"

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית ברק אובמה מצטער על הראיון המשפחתי שהעניק לתוכנית "אקסס הוליווד" ועל חשיפת שתי בנותיו הקטנות לאור הזרקורים. כך הודה אתמול (רביעי) הסנאטור בראיון לרשת ABC. "זה משהו שנימנע ממנו בעתיד", אמר אובמה. הוא סיפר כי משפחתו פשוט נסחפה לראיון הקליל ברגע. "ערכנו מסיבת יום הולדת וכולם צחקו ונהנו ופתאם הראיון התרחש ולא קלטתי מה קורה מספיק מהר. הופתעתי מתשומת הלב שהוא קיבל". עוד הוסיף אובמה כי אין הוא חושב שחשיפה כזו בריאה לבנותיו.

בראיון שצולם בארבעה ביולי, יום העצמאות האמריקאי, חשפו מליה וסשה אובמה, בנות 10 ושבע בהתאמה, סיפורים מחייהן עם המועמד הדמוקרטי. הראיון שודר במספר תוכניות חדשותיות בארצות הברית, לרבות ברשת CNN.

כתבת "אקסס הוליווד" אמרה כי קמפיין אובמה הוא שפנה אליה בבקשה לקיים את הראיון, ושמטרתה היחידה היתה להראות את משפחת אובמה והדינמיקה שלה. "איש לא ציפה מהם להיפתח ברמה כזו", אמרה מנונוס על הילדות. "אנשי הקמפיין והמשפחות הצטופפו מסביב והופתעו לראות שהילדות השתלטו על הראיון כולו. גם אני הופתעתי".

במהלך 18 חודשי הקמפיין, אובמה ואשתו הצליחו להגן על בנותיהם מהתקשורת. צוות הקמפיין ביקוש שוב ושוב מהצלמים ומאנשי התקשורת שלא לצלם את הילדות.

"יהיה מגניב בבית הלבן"

בנותיו הצעירות של אובמה חשפו בראיון פרטים אישיים אזוטריים על אביהן, ואמרו כי אינו אוהב מתוקים, מעדיף מסטיק מנטה ומשאיר את מזוודותיו בכל מקום כשהוא מגיע הביתה להפסקה מהקמפיין. "כשהוא (אובמה) בא הביתה, הוא משאיר את התיק הענק שלו במסדרון ולפעמים אני נופלת עליו", אמרה מליה, שחגגה את יום הולדתה העשירי ביום העצמאות האמריקאי. "אתה תמיד שם את התיק שלך על הנעליים שלי", נזפה סשה באביה.

השתיים, בעזרת אמם מישל, דאגו להפריך את התדמית שבנה לעצמו אובמה בציבור כאייקון אופנה. "אני חושבת שזה מצחיק שהוא נחשב לאופנתי, מאחר שהמכנסיים שלו כבר בני עשר לפחות", התלוצצה מישל. "וגם החגורה", הוסיפה מליה. אובמה בעצמו הביע השתאות לנוכח כל ההתעסקות באופנה. "אני שונא לעשות קניות", אמר.

כשנשאלה לגבי האפשרות שתגור בבית הלבן, אמרה מליה: "זה יהיה מגניב. אני מתרגשת יותר מכל מלעצב מחדש את החדר שלי. אני אוהבת לקשט", אמרה. מליה גם סיפרה שהיא נוהגת לתת לאביה עצות על אופן הפנייה לקהל צעיר בגילה. "אתה לא לוחץ לילדים את הידיים, אתה לוחץ למבוגרים. עליך פשוט לנופף לשלום ולהגיד 'הי'. בדרך כלל אני עושה את זה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully