וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל מוסד גמילה חשוד בסחר בסמים

נתיב נחמני

9.7.2008 / 17:43

המנהל נעצר בחשד כי מכר לשוהים במוסד לגמילה סמים ותרופות ללא היתר רפואי. כששוטרים פשטו על המוסד שניהל, תקף אותם

מנהל מוסד לגמילה מסמים בבאר שבע נעצר בחשד לסחר בסמים ולמכירת תרופות ללא היתר רפואי בתוך תחומי המוסד. יחד איתו נעצרו חמישה חשודים נוספים, שעל פי החשד צרכו סמים בזמן שהותם במוסד. עד היום נהג המנהל להגיע לבתי המשפט כדי להעיד על כך שיסכים לקלוט ולשקם עבריינים במוסד שלו. מחר הוא יובא בפני שופט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בחשד שמכר סמים למטופליו "הנגמלים".

חוקרי משטרת באר שבע הופתעו כאשר המידע על סחר בסמים במוסד הגיע לידיהם לפני כחודש וחצי. החוקרים פתחו בחקירה סמויה, במהלכה אספו עדויות וראיות לכך שבמקום מתנהל סחר בסמים והפצת תרופות ללא פיקוח רפואי למשתקמים במוסד ואף לגורמים מחוצה לו.

הבוקר פשטו שוטרי משטרת באר שבע על המוסד. במהלך הפשיטה המנהל חשוד שניסה להפריע לשוטרים לבצע חיפוש כהלכה ואף תקף אותם בניסיון למנוע מהם את החיפוש. השוטרים עצרו אותו, המשיכו בחיפוש, ומצאו מספר רב של כדורים שהוחזקו ללא היתר, על פי החשד לצורך הפצה.

בשל העובדה שחמשת העצורים הנוספים החשודים בצריכת סמים הם עבריינים ששוחררו בתנאים מגבילים, יחידת התביעות של המשטרה תבקש מחר מבית המשפט לבחון את תנאי שחרורם מחדש. המנהל עצמו חשוד גם כי הפעיל את המקום כשהוא חורג מתנאי ההגבלות והרישוי שניתנו להפעלתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully