וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה זה בא

תמי נורה

9.7.2008 / 13:09

אחרי שהטבענו את מבוקשנו ביקום בעזרת המחשבות, נוכל לקבל את מה שאנחנו רוצים על ידי הפעולה בעולם הפנימי - החיים שאתה רוצה

כל מה שהתמקדנו בו עד עכשיו - רצון, מחשבות מדויקות, להט רגשי ואמון, וכן יישום התרגילים, הכין אותנו לשלב הבא - פעולה. למרות שהמלה "פעולה" קשורה לרוב לעולם הפיזי, תהליך היצירה מצריך קודם כל פעולה בעולם הפנימי.

ולשם כך פיתחתי את תרגיל "ספירלת היצירה", כלי מעשי ועוצמתי, שבאמצעותו תוכלו להנביט את הזרע של הרצון שנמצא בתוך עולמכם הפנימי. בעזרת פוקוס על מחשבות, הצהרות, רגשות ודמיון, תוכלו להעביר מידע מהמיינד המודע והבוחר למיינד התת מודע - מקום בו מתרחשת היצירה.

מטופלת שלי, סאלי (שם בדוי), רצתה להרוויח הרבה כסף בעסקי הנדל"ן שלה. אבל במהלך שבע השנים שבהן ניהלה את העסק, הרצון שלה להרוויח יותר כסף היה כללי ביותר. התרגיל לימד אותה לדייק יותר לגבי סוג האנשים שהיא רוצה לעבוד איתם, סכום הכסף שהיא רוצה להרוויח והדרך בה היא רוצה לנהל את עסקיה. בכל יום החלה סאלי לדמיין את עצמה כפי שהיא רוצה להתנהל עם לקוחותיה, היא ראתה את הצלחותיה מתרחשות בהווה ובחרה בהצהרות חיוביות שיקדמו את המכירות שלה.

לאחר מספר שבועות של תרגיל "ספירלת היצירה", החלה סאלי להעלות את מכירותיה בצורה משמעותית, כך שתוך שבוע אחד מכרה חמש דירות. התרגול היומי שהוביל אותה להצלחה כלכלית, אף הגדיל את האמון של סאלי ביכולתה ליצור דברים נוספים בחייה.

תרגיל "ספירלת היצירה"

1. אסוף נתונים וכתוב פרטים מדויקים לגבי דבר אחד ספציפי, שאותו אתה רוצה ליצור. לדוגמא: אם אתה רוצה זוגיות, תבדוק איזה התנהגות, תכונות אופי ומראה של נשים אתה אוהב? תוכל לדלות אינפורמציה מהסתכלות על הנשים סביבך, בסרטים, בפרסום ועוד.

2. שב במקום נוח ושקט, במשך עשר דקות ביום.

3. במשך שתי הדקות הראשונות תתחבר ל"אני הפנימי", לשמחה ולהודיה.

4. הדמיה חזותית – עצום את עיניך, צור תמונות מנטליות של מה שאתה רוצה וראה בעיני רוחך את עצמך בתוך התמונות האלו. התמונות הן כמו "סרט" ואתה ה"שחקן". ראה לפרטים את עצמך מתנהל כפי שאתה רוצה להתנהל, לבוש כמו שאתה אוהב, מדבר עם אנשים מתוך האמת שלך, אוהב בקלות ויוצר בשמחה.

הוסף הצהרות בקול רם וחווה בצורה מוחשית את כל מה שכתבת בשלב "איסוף הנתונים". המיינד התת מודע מאמין לכל תמונה שאנחנו מראים לו ולכן חזרה על התמונות תחזק את הדפוסים העצביים במוח ותגרום לתמונות להפוך לאמיתיות יותר עבורך. בעקבות תהליך זה, תמצא את עצמך מחפש באופן מודע התאמה בעולם הפיזי למה שחווית עכשיו בעולמך הפנימי.

5. ראה את עצמך פועל עכשיו, בזמן הווה, בתוך יצירה גמורה, שלמה. למשל, ראה את עצמך כבר מנהל את העסק שבנית. אל תדמיין את עצמך בפגישות לקראת הקמת העסק או ברכישות של חומרי גלם, אלא תראה את עצמך מוכר את המוצר המוגמר ללקוח.

אם קשה לך לדמיין ולחוות את מה שאתה מבקש, בקש משהו קטן יותר, כשלב ביניים. לדוגמא: אם אתה רוצה לבנות עסק ואתה לא מאמין שתוכל להגיע להישג כזה, כשלב ביניים: דמיין את עצמך מנהל עסק של מישהו אחר. בהמשך, עם יותר הצלחה ואמון, תוכל להתמקד בבניית עסק משלך.

בשלב זה, אם אתה אוהב את היצירה שלך, תבוא ההתרגשות. תן ללהט הרגשי בתוכך לגדול, הוא יחבר אותך ליקום ממנו תקבל עזרה וכך תיצור מהר יותר.

6. בדוק, האם אתה מרגיש טוב בזמן יצירת מבוקשך? אם כן, המשך ליצור. אך אם יש לך תחושת כיווץ, ספק או אי בהירות, עצור! בדוק עם עצמך, עד כמה אתה באמת רוצה את מה שאתה אומר שאתה רוצה? האם יש לך מספיק ידע וכלים ליצור את הדבר אותו אתה רוצה? האם יש לך פחדים או מחשבות מנוגדות? אם כן, עליך להסיר את המכשולים לפני שתמשיך.

7. לסיום, תביע תודה ליקום שקיבלת את מבוקשך. למרות שאין ליצירה שלך עדיין ביטוי פיזי, ההודיה היא על כך שמה שיצרת בעולם הפנימי שלך, בעיני רוחך, התחיל לקרות ביקום. כפי שפריחתו של עץ מתחילה בזרע חבוי עמוק באדמה, כך גם צומחת היצירה "בעולם הפנימי" לפני שהיא מתבטאת בעולם הפיזי. אנחנו לא רגילים לראות שלב ראשון וחשוב זה כשלב ביצירה.

אולי בהתחלה התרגיל יראה לכם מוזר מעט והתמונות עלולות להיות לא ברורות, אך תרגול יומי יעשה אתכם מיומנים. אל תבזבז את חייך על "קיטורים", תחושת מסכנות וכניסה לעמדת הקורבן. תשקיע כל זמן פנוי שיש לך ביצירת שפע, בהיצמדות למטרה ולתמונה הדינמית שיצרת במחשבה שלך.

מכשולים אופייניים: רשימת "רצון" לא מדויקת, אמונות ורצונות מנוגדים. קושי להתרכז במשך עשר הדקות של התרגיל או להתמיד בו באופן רצוף במשך חודש. מחסור בידע וכלים שנדרשים ליצירה שלנו. חוסר וודאות אם אנחנו אלה שרוצים את היצירה או שאחרים רוצים אותה עבורנו.
בשבוע הבא נוסיף את ה"פעולות בעולם הפיזי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
  • עוד באותו נושא:
  • רוחניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully