וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו חתם במכבי חיפה

9.7.2008 / 12:18

שחקן עירוני נהריה השלים את מעברו לעולה החדשה לליגת העל. שכרו מוערך בכ-150 אלף דולר. עמית בן דוד סיכם, משה מזרחי מועמד להצטרף

מכבי חיפה עשתה היום (רביעי) את הרכש הראשון שלה העונה כשהחתימה באופן סופי את עידו קוז'יקרו לעונה הקרובה. קוז'יקרו סיכם את רוב תנאיו בקבוצה עוד במהלך השבוע, אך החוזה בין הקבוצה לשחקן נחתם רק היום לאחר שהשחקן ביקש לערוך בו מספר שינויים אחרונים. קוז'יקרו העדיף את חיפה על פני הפועל ירושלים, שניהלה איתו שיחות בתקופה האחרונה. שכרו של קוז'יקרו מוערך בכ-150 אלף דולר לעונה והוא צפוי להיות הישראלי המוביל של הקבוצה.

המאמן, אבי אשכנזי, הגיב על ההחתמה: "מהרגע הראשון רציתי את עידו, ואני שמח שהוא אצלנו. נתקדם שלב שלב ונעמיד קבוצה טובה. אני בטוח שקוז'יקרו יביא הרבה כדורסל ואופי לקבוצה, וזה מה שאנחנו מחפשים".

חיפה סיכמה את הצטרפותו של שחקנה של הפועל גלבוע/עפולה בעונה שעברה עמית בן דוד. השחקן, השוהה בימים אלה בארצות הברית, טרם חתם על החוזה עם חיפה, אך הוא צפוי לעשות זאת במהלך היום. היחסים הטובים בין בן דוד למאמן אבי אשכנזי החלו עוד בימיו של בן דוד בליגה השנייה עם עירוני נהריה, והוא המשיך לשחק תחת המאמן עד לעונת 2005/6, כשאשכנזי עזב את נהריה. העונה רשם בן דוד עונה פחות מוצלחת עם הקבוצה מהעמק כשקלע 9.3 נקודות ומסר 3.3 אסיסטים למשחק.

בחיפה מעוניינים לחזק את הסגל לפחות בשני ישראלים בכירים נוספים, כששמו של מורן רוט עדיין מוזכר בהקשר לקבוצה. אם רוט, שהמגעים הקודמים שלו עם הקבוצה לא הביאו לחתימה, לא יגיע לחיפה, תנסה חיפה לצרף רכז זר. משה מזרחי, ששיחק העונה בראסינג פאריז, קיבל פנייה מהקבוצה, אך בין הצדדים קיימים עדיין פערים. גם שמו של כריס ווטסון מוזכר בחיפה. קובי אייזיק חתום לעונה נוספת ואורי קוקיה צפוי להמשיך גם כן. בקבוצה נמצאים במגעים עם מספר שחקנים זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully