וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ נזף בכתבים ערבים: "תפסיקו להטיף"

ניר יהב,כתבנו לענייני ערבים

9.7.2008 / 7:57

במהלך ראיון שהעניק לעיתון כול אל ערב, נזף אולמרט במראייניו: "אתם לא עוסקים בבעיות של ערביי ישראל, רק בפלסטינים"

ראש הממשלה אהוד אולמרט התרגז על שני עיתונאים מהעיתון הערבי-ישראלי "כול אל-ערב", שראיינו אותו אתמול (שלישי) בלשכתו בירושלים. "אתם לא רוצים לשאול אותי בכלל על ערביי ישראל. כל מה שאתם רוצים זה להטיף", נזף במראייניו.

לאחר כחצי שעה של ראיון פנה ראש הממשלה למראייניו ואמר להם: "חבר'ה, תראו, אנחנו כבר מדברים 35 דקות ואחרי זה לא יהיה לכם זמן. אז קדימה, בואו תשאלו אותי על ערביי ישראל". מראייניו הבטיחו לו, שהם מיד מגיעים לשאלות על ערביי ישראל, אולם קודם לכן הם מעוניינים לשאול מספר שאלות על הפלסטינים.

"עזבו את הפלסטינים. דברו איתי על ערביי ישראל", נזף אולמרט. "מיד נגיע", הבטיחו המראיינים. בשלב זה הרים ראש הממשלה את קולו: "מספיק! אתם לא תגיעו. זו הבעיה שלכם. אתם לא עוסקים בבעיות של ערביי ישראל בכלל. אתם רוצים להטיף לנו רק פוליטיקה. על הפלסטינים, הסורים, האירנים, חמאס, שמאמס. תעזבו את זה. דברו איתי על ערביי ישראל. זה מה שאני רוצה לדבר עליו".

"שתי שאלות ואנו עוברים לערביי ישראל", התחננו מראייניו. "אתם לא רוצים!", המשיך אולמרט, "זה לא מקרה שאתם לא שואלים, אתם לא תתנו לאף מנהיג ישראלי להגיד מה יש לו לומר על ערביי ישראל, כי זה מפריע לכם". הראיון המלא עם אולמרט יפורסם בעיתון ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully