וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: גם לקבצנים יש תוכניות פנסיה

גיל קדרון

8.7.2008 / 20:29

קבצנית בת 60 אגרה במשך 44 שנה את המטבעות שקיבלה ברחוב, וכעת, כשהגיעה לפנסיה, פתחה חשבון בנק וקיבלה כרטיס אשראי

לקשמי דאס, קבצנית הודית מהמטרופוליטן הסואן של מזרח הודו, קולקטה, החליטה לדאוג לעצמה לפנסיה. אחרי 44 שנה של פשיטת יד בצפון קולקטה, וחיים שלמים של עוני מרוד ומגורים ב"שאנטי טאון" שמאכלס בתי פחונים, הגירסא ההודית למגורים בקרטון, הגיעה דאס למנוחה ולנחלה.

השבוע נכנסה לקשמי בת ה-60 לבנק הלאומי של הודו עם ארבעה מיכלים בהם 91 ק"ג של מטבעות. כעת יש לזקנה הנמוכה והרזה ולבושת הסחבות חשבון בנק וכרטיס אשראי. היא הפקידה בבנק כ-30 אלף רופי, ששווים כמעט 700 דולר. היא אגרה את הסכום כדי שתוכל לטפל בעצמה ביום שתהיה "זקנה מכדי לקבץ נדבות", כהגדרתה. כך מדווחת רשת ה-BBC.

"היא לא נהגה לבזבז הרבה מהמטבעות שאספה מדי יום", אמרה אחותה. "היא היתה מאוד רכושנית בנוגע למטבעות שלה". את המטבעות היא שמרה בארבעה דליים מברזל, אותם כיסתה בבדי יוטה, בביתה שליד אחד הצמתים הסואנים של בירת מדינת בנגל. כמה מהמטבעות שלה נשמרו מתחילת שנות השישים, אולם גם אותם קיבל הבנק, למרות שפג תוקפם.

לטענתה, שוטרים מקומיים עודדו אותה לפתוח את חשבון הבנק, מפני שחששו שהאוצר שלה יישדד. עובדי הבנק ממשיכים לספור את אלפי המטבעות, ואינם יודעים את הסכום המדויק. ברגע שתסתיים המלאכה ייעצו לה עובדי הבנק היכן להשקיע את ממונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully