וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחיות מפגינות: "די לאלימות נגדנו"

נעמה טלמור

8.7.2008 / 17:51

במחאה על האלימות הגואה כלפי רופאים וצוות רפואי, שיבשו היום עשרות אחים ואחיות את העבודה בבית החולים אסף הרופא

עשרות אחים ואחיות מבית החולים אסף הרופא הפגינו היום (שלישי), במחאה על האלימות כלפיהם. בשבת האחרונה הותקפה אחות בבית החולים "אסף הרופא" שבצריפין בידי מטופל בבית החולים. לדברי האחות, המטופל זרק לעברה מוט ברזל לאחר שהעירה לו כי עליו להימצא סמוך למיטתו. למרבה המזל, המוט לא פגע באחות ולא נגרם לה נזק גופני.

לדברי ועד האחיות בבית החולים, החולה אף גידף את האחות ואיים על חייה ועל חיי שאר הצוות הרפואי. עם זאת, האחות נמנעה מלהגיש תלונה במשטרה, מפני שלדבריה היא "חוששת מתגובתם של החולה ומשפחתו".

האחים שיבשו היום למשך כשעה את העבודה בבית החולים, וצעדו מהמרכז לרפואה דחופה (מלר"ד - חדר מיון), אל צומת הכניסה, כשהם נושאים שלטים הקוראים, "די לאלימות בבית החולים" ו"האם אתם מחכים לאסון הבא?"

שאול סקיף, יו"ר ועד האחים והאחיות בבית החולים אמר לוואלה! חדשות, כי "זה מעגל קסמים שמוביל לעוד ועוד אלימות, ואת איש זה לא מעניין. מדינת ישראל מתנערת, מתווכחים מי יממן את הביטחון שלנו, מבקשים מבתי החולים לעשות זאת, אבל במה נקצץ? בצוות רפואי? לאן הגענו?".

לפני כחודש וחצי נפצע באורח קשה ד"ר מריוס גיא, שנדקר בידי מטופל בבית החולים "קפלן" ברחובות. בתגובה למקרה, פתחו הרופאים המנתחים בשביתת מחאה ועתרו לבג"צ נגד טיפול משרד הבריאות בסוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully