וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסק משפחתי: ייבוא קוקאין מארגנטינה

נתיב נחמני

8.7.2008 / 13:11

זוג הורים ובנם חשודים בייבוא 3 ק"ג קוקאין באמצעות משלוח דואר. האב: "אני אפילו לא יודע אנגלית ולא הצלחתי לקרוא למי המשלוח"

שני תושבי רעננה ובנם נעצרו אתמול (שני) בחשד לייבוא 2.9 קילוגרם של קוקאין מארגנטינה. על פי החשד, נשלחו הסמים אל המשפחה באמצעות משלוח דואר דרך גרמניה. החשודים, בעלים של חברה לעבודות עפר, הובאו היום לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצרם. העצורים טענו באמצעות עורכי דינם, כי אין להם כל קשר לסמים שהיו בחבילה שנשלחה לחברה שבבעלותם. "אני אפילו לא יודע אנגלית ולא הצלחתי לקרוא למי המשלוח", טען האב.

מהדיון שנערך היום בבית משפט עולה, כי לפני כשבועיים, הגיע אב המשפחה, בן 54, לסניף הדואר אליו נשלחה החבילה, קיבל את החבילה לידיו, בחן אותה והחזיר אותה - ישירות למנהל הסניף. במהלך הדיון, טען האב כי מנהל הדואר אמר לו שהחבילה הגיעה מארגנטינה.

רפ"ק משה רחמים, ראש צוות החקירה, סיפר לוואלה! חדשות כי יומיים לאחר מכן, הגיעה לאותו הסניף אשתו של האיש, בת 49, לטענת המשפחה "כיוון שהיא דוברת אנגלית", כשבנם בן ה-29 ממתין לה ברכב. האם דרשה את החבילה, בחנה אותה ובשלב מאוחר יותר החזירה אותה לסניף. לבקשת המשטרה, לא פורסם אם החבילה נפתחה על ידי האם, אך בדיון, היא טענה באמצעות עורך דינה משה סוכמי, כי החבילה לא נפתחה כלל, ושגם היא החזירה אותה לדלפק מאחר ולא ידעה ממי נשלחה.

לאחר כשבועיים של חקירה סמויה שניהלו בלשי מפלג הסמים של היחידה המרכזית של מחוז תל אביב (ימ"ר) נגד בני המשפחה, נעצרו השלושה אתמול בצהריים, וכאמור הובאו היום לבית המשפט להארכת מעצרם. בדיון טען נציג המשטרה כי בידם ראיות לכך שבני המשפחה ידעו על תכולת החבילה ואף העלה חשד למעורבות בנם השני המתגורר בחו"ל. השופטת דורית רייך-שפירא, שהתרשמה מחומר הראיות הראשוני שהוצג בפניה בדו"ח סודי, הורתה להאריך את מעצרם בשמונה ימים לצורך המשך החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully