וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועידה הדמוקרטית פותחת שעריה לקהל הרחב

טלי גולדשטין

7.7.2008 / 18:48

אובמה ממשיך לעשות דברים בדרך הלא שגרתית. את הנאום הרשמי של קבלת המועמדות יישא באצטדיון המכיל 75 אלף איש

הוועידה הדמוקרטית הלאומית בארה"ב (DNC) הודיעה היום (שני) כי הסנאטור ברק אובמה יקבל באופן רשמי את המועמדות לנשיאות ארצות הברית באצטדיון של קבוצת הפוטבול הדנבר ברונקוס העצום שבעיר דנבר, קולורדו. באצטדיון למעלה מ-75 אלף מקומות והוא יארח את היום האחרון הוועידה הדמוקרטית, המתוכנן ל-28 באוגוסט.

אובמה החליט לשאת נאום הקבלה באצטדיון במקום באולם "פפסי" המקורי בו תיערך הוועידה, המאכלס 20 אלף איש בלבד, כסמל לשינוי אליו התחייב לאורך הפריימריז.

"המפלגה הדמוקרטית תבחר באוגוסט מועמד שיביא לשינוי אמיתי וראוי שניישם גם כמה שינויים משמעותיים בדרך בה ננהל את הוועידה", אמר המושל הווארד דין, יו"ר הוועידה. "מועמדות הסנאטור אובמה יצרה התרגשות רבה ועניין, לא רק במפלגה הדמוקרטית אלא גם בוועידה. על ידי פתיחת הלילה האחרון של הוועידה לקהל הרחב, נוכל להציג כראוי את חזונות החיובי והממוקד באנשים של אובמה", הוסיף.

"קמפיין השינוי של אובמה היווה השראה למיליוני אמריקאים והכניס אנשים לתוך התהליך הפוליטי שאחרת לא היו מעורבים בו כלל", אמרה היו"ר המשותף של הוועידה המושלת קתלין סבליוס. "שינוי זה בתוכנית הוועידה יאפשר לאלפי משתתפים הזדמנות חדשה לקחת חלק בתהליך. איני יכולה להעלות בדעתי סיום טוב יותר לוועידה".

ליה ד. דוהטרי, חברה בכירה בוועידה, אמרה: "כשאמרנו שנרעיד את הקירות, לפתוח את הוועידה כפי שמעולם לא עשינו ובאמת לדבר אל העם האמריקאי, התכוונו לכך. ב-28 באוגוסט, נאפשר למצביעים הדמוקרטים לחזות בהיסטוריה במו עיניהם".

האירוע הגדול ביותר של אובמה עד כה נערך בפורטלנד, אורגון במאי. את נאומו שם הגיע לשמוע קהל של כ- 75 אלף איש. במהלך הפריימריז, הופיע אובמה באירוע אחד לפחות שנערך באצטדיון, יחד עם מלכת תוכניות האירוח אופרה ווינפרי. לאותה עצרת בדרום קרוליינה הגיעו 29 אלף בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully