וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מלכיאור: "לקצר את החופש הגדול"

נעמה טלמור

7.7.2008 / 15:50

ועדת החינוך דנה היום בעצומת הורים לקיצור חופשות התלמידים. נציגי משרד החינוך: "יש לקצר את החופש הגדול בשבועיים"

ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת דנה היום (שני) באורכן של חופשות התלמידים בבתי הספר. החופשות מצטברות לכדי 12 שבועות במהלך השנה, בעוד שלהורים העובדים ניתנים בדרך כלל רק 12 ימי חופשה שנתיים. "אני מאמינה שהמדינה חייבת לספק מסגרות משלימות", אמרה יערה ישורון, יוזמת ההצעה לקיצור מספר ימי החופשה. "המצב נהיה קשה במיוחד לקראת סוף אוגוסט, אז אנחנו ההורים נותרים לבד. זהו צעד חברתי שיועיל לא רק להורים אלא גם למשק".

בתום דיוני הוועדה הוחלט לקרוא לפתיחת מו"מ מיידי בין נציגי ההורים, ארגוני המורים, משרד החינוך ומשרד האוצר בכדי להגיע לפתרון מוסכם. בנוסף לפתרון של קיצור החופשות, הוצע גם פתרון מעשי שכלל כינון מסגרות משלימות בהפעלת מורים, תלמידים, סטודנטים וגמלאים.

"החופשות לתלמידים עברו כל גבול אפשרי", אמר ח"כ הרב מיכאל מלכיאור, יו"ר ועדת החינוך, "הדבר הזה הפך להיות קשה מאוד עבור ההורים והחופשות הופכות להיות גורם המסכן את הילדים, המסתובבים ללא כל הכוונה".

נציגת משרד החינוך שרה רויטר, מנהלת האגף לחינוך יסודי, אמרה כי "החגים הם חופשות ארוכות. זה שילד מגיע לכיתה א' ליומיים ויוצא לחופשות החגים זה לא נכון גם מבחינה פדגוגית. יש צורך להוריד את נושא האיסרו חג ולקצר את החופש הגדול בשבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully