וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "הממשלה עוסקת בתרגילי הישרדות"

פנחס וולף

7.7.2008 / 15:12

יו"ר האופוזיציה אמר בישיבת סיעת הליכוד כי "במדינת ישראל יש בעיות רבות, אך הממשלה עוסקת בפנקסנות של נחקרים עם חוקריהם"

ח"כ בנימין נתניהו, תקף היום (שני) את הממשלה על החלטתה להעביר את חקירת פרשת האזנות הסתר של השר חיים רמון למבקר המדינה. בישיבת סיעתו אמר, כי "ההצעה היא בלתי סבירה, ועדיף היה שלא להעלות אותה כלל. הממשלה בזבזה יום שלם על נושא שלא היה צריך כלל להעלות לדיון".

נתניהו הוסיף ואמר, כי "אני מסתכל בהשתאות על הממשלה הזאת, וקשה לי להאמין למה שנגלה בפנינו. במדינת ישראל יש בעיות רבות, אך הממשלה לא עסקה בכל הנושאים האלו, אלא בתרגילי הישרדות אישית ובפנקסנות של נחקרים עם חוקריהם".

אתמול החליטה הממשלה להעביר את בחינת סוגיית פרשת האזנות הסתר במשפטו של המשנה לראש הממשלה חיים רמון לידי מבקר המדינה. בכך נמנעה הצעת שר המשפטים דניאל פרידמן להקמת ועדת בדיקה בפרשה. ההחלטה התקבלה על פי הצעת פשרה, שיזמו שרי "העבודה" והשר לביטחון פנים אבי דיכטר, שהתנגדו להקמת ועדת בדיקה, ולאחר שנראה היה הבוקר כי לא יהיה רוב להצעת פרידמן. הצעת הפשרה אף זכתה לתמיכת שרי ש"ס ושאר שרי "קדימה". המתנגד היחיד להצעה היה היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז.

בהודעה שפרסם המבקר נכתב כי הוא "מביע הערכה לאמון שניתן לו בישיבת הממשלה". הוא הוסיף כי יעשה "כמיטב יכולתו לבדוק את הסוגיות השונות בנושא האזנות הסתר בהגינות, במקצועיות וביעילות". בתוך כך, קבע המבקר כי צוות החקירה יתחיל בעבודתו בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully