וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתודה: ישראל הובסה אך זכתה בטורניר סן בנדטו

אריאל בית הלחמי ביצע מספר ניסיונות במשחק שהסתיים בהפסד 83:49 לגרמניה. נוער: 76:92 לישראל על אוקראינה במשחק ידידות

נבחרת העתודה של ישראל, הובסה על ידי נבחרת גרמניה 49:83 במשחק האחרון של טורניר סן בנדטו באיטליה. למרות התבוסה הערב, ישראל זכתה בטורניר אחרי שהשיגה ניצחונות על נבחרות רוסיה ואיטליה. המאמן, אריאל בית הלחמי, ביצע מספר ניסיונות במהלך המשחק הערב (ראשון), כאשר מראש מטרתו הייתה לבדוק הרכבים שונים ותרגילים שונים.

בית הלחמי סיכם: "נכון שהתוצאה הערב לא מחמיאה לנו ,וגם לנוכח הניסיונות שעשינו זה לא היה צריך להיגמר כך, אבל טוב שזה קורה בטורניר הכנה כשאפשר עוד לתקן. בסך הכל זה היה טורניר טוב שעזר לנו להתקדם עוד צעד לקראת המטרה". הנבחרת תשוב לארץ ביום שלישי לפנות בוקר.

נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל, קיימה הערב (ראשון) במכון וינגייט משחק אימון ראשון מתוך שלושה מול נבחרת אוקראינה, זאת במסגרת ההכנות לאליפות אירופה, שתפתח בסוף החודש ביוון. שחקניו של המאמן דני פרנקו, ניצחו 76:92, לאחר יתרון 39:48 בהפסקה.

קלעו לישראל: טל קרפלס 16, לירן מורן 15, רון סבג 13 (11 אסיסטים ו-7 ריבאונדים) אור עידה 11,תמיר אריאלי 10, כרמל בוכמן 8 ו-15 ריבאונדים, אלעד ונטורה ואיתן רוטנברג 6 כ"א, איגור נסטרנקו 4, עומר רוב 3 ו-5 אסיסטים, כן שיחקו ולא קלעו: גיא דותן ויואב ארביב.

משורות הנבחרת חסרו: יותם שירן ודניאל תמיר הפצועים, בן רייס ונדב היימן חולים. ישראל ואוקראינה ישחקו שוב ביום שני בשעה 19:30 באולם הי"א במכון וינגייט, וביום שלישי בשעה 17:30 באותו המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully