וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בארגון פשיעה יואשמו בחיסול יריבם

נתיב נחמני

6.7.2008 / 16:28

2 בכירים בארגון הפשיעה עבד אל קאדר חשודים שהזמינו חטיפת "חייל" בארגון יריב ורצחו אותו. 2 חשודים נוספים הוכרזו כנמלטים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה יוגש בימים הקרובים כתב אישום נגד שני בכירים בארגון הפשיעה עבד אל קאדר, שנעצרו בחשד שרצחו את ואסים סלאמה מקלנסווה, "חייל" בארגון הפשיעה חרירי, והזמינו את חטיפתו. סלאמה נעלם לפני כשנה לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים. לפני כחצי שנה נמצא בגבעה ליד טייבה שלד אדם, עם חור כניסת כדור אקדח בגולגולתו, שמאוחר יותר התגלה כשלדו של סלאמה.

לאחר התאונה נעלם סלאמה באופן מסתורי והוכרז כנעדר. חיפושים שנערכו למציאתו לא צלחו ורק מציאת השלד הירוי הובילה את השוטרים לפתרון התעלומה. חמולת חרירי וחמולת עבד אל קאדר מנהלות זו תקופה ארוכה סכסוך עקוב מדם, וסלאמה, שכאמור משתייך לחמולת חרירי, עמד בראש רשימת החיסולים של המשפחה היריבה.

לפני כחודש נעצרו ארבעה חברי "חולייה מבצעת", שפעלו כקבלנים חיצוניים בעבור ארגון עבד אל קאדר, בחשד שהם היו אלו שחטפו את סלאמה מזירת התאונה. בחקירתם עלה כי הם אספו מידע מודיעיני על סלאמה ואף ניסו מספר פעמים לחטוף אותו, אך הדבר לא עלה בידם עד ליום התאונה.

במהלך חקירותיהם, שניהל פקד תומר כהן, סיפרו לחוקרים כי נשלחו על ידי שני בכירים בארגון הפשיעה עבד אל קאדר. הם סיפרו כי ביצעו בעבור הארגון מספר משימות בעבר. לחיסולים הם קראו, "שיפוצים". על כל "שיפוץ" קיבלו סכומים העולים על מאה אלף שקלים. בעבור החטיפה קיבלו חמישים אלף שקלים.

בעקבות המידע, שני הבכירים, חמזי וחאדר ממשפחת אל קאדר נעצרו בחשד שרצחו את סלאמה לאחר שקיבלו אותו לידיהם. חאדר נעצר בשעה שניסה לצאת מהארץ. השניים מסרבים לשתף פעולה עם החוקרים. מהמשטרה נמסר כי שני חברי ארגון נוספים, החשודים גם הם במעורבות ברצח, טרם נעצרו והם מוכרזים כנמלטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully