וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 16 נפצע קשה מפגיעת אופנוע ים בעכו

קובי מנדל

6.7.2008 / 15:39

הנער רחץ עם חבריו בחוף בעיר כשלפתע הגיח לעברם האופנוע ופגע בו. הנהג הפוגע הסגיר עצמו למשטרה

נער בן 16 מעכו אושפז במצב קשה במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים נהריה, לאחר שנפגע אמש (שבת) על ידי אופנוע ים בחוף הים של עכו. משטרת עכו פתחה בחקירה והחרימה אופנוע ים שככל הנראה, פגע בנער. הנהג הפוגע הסגיר עצמו למשטרה ויובא לדיון בהארכת מעצרו.

התקרית אירעה אתמול בשעות הערב המאוחרות בחוף הסוסים בעיר. הנער רחץ עם חבריו בים כשלפתע הגיח לעברם במהירות אופנוע ים. הנער ספג חבטה עזה בפלג גופו העליון, וחבריו משו אותו אל החוף והזעיקו למקום אמבולנס, שפינה אותו לבית החולים.

הנער קיבל טיפול ראשוני בחדר המיון ולאחר שמצבו התייצב הוא הועבר להמשך טיפול והשגחה במחלקה לטיפול נמרץ ילדים. מנהל המחלקה ד"ר זאב סוניס, מסר כי מצבו של הנער עדיין קשה, הוא מונשם וסובל משברים באגן, בצלעות וביד.

אתמול גם נפצעה באורח בינוני תיירת בת 28 משבדיה מפגיעת ג'יפ בחוף הקשתות, מדרום לחיפה. היא פונתה לבית החולים "רמב"ם" בעיר, כשהיא סובלת מפגיעת ראש. היום האריך בית משפט ביממה את מעצרו של הנהג הפוגע, דוד עזרן, בן 34 מקריית חיים.

"לצערנו, הרחצה בים מביאה עמה שלל סכנות אשר את רובן ניתן למנוע. בעונת הקיץ בית החולים קולט ומטפל בעשרות פצועים אשר נפגעים באירועים בחוף הים", אמר מנהל בית החולים נהריה, ד"ר מסעד ברהום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully