וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - סלט קוסמי

יאיר טריבלסקי

6.7.2008 / 13:50

תקשורת משתנה, דרמות וסערות ומאבקים מתישים - יאיר טריבסלקי בדק מה אומרים הכוכבים בשמים על השבוע שמחכה לנו

השבוע שלפנינו (שבין 6-12 ביולי) גדוש באירועים ומגמות: דרמות וסערות, שינוי מצבים, תקשורת פתוחה וסגורה, מאבקי כוח וחיבוקי פתע - הכל יהיה בימים האלו, בסלט הקוסמי הים תיכוני הזה, כמו דוכן של מסעדה ישראלית בטיילת שמציעה חומוס עם שרימפס מעורבבים בכוסברה, חומץ בלסמי ורוטב חמוץ מתוק. קיץ חם!

הזוית הקשה

אחרי כשבוע של הכנות, הופכת הצמידות בין מרס לסטורן למדויקת והחיים אינם קלים. מרס מייצג את הצד בתוכנו שרוצה לרוץ קדימה, לכבוש ולעשות. סטורן הנוקשה מייצג את הכללים, הגבולות, הצד הנוקשה והביקורתי, ששופט את המעשים שלנו ולא ממש סולח כשאנחנו עושים שטויות.

חלק לא קטן מאיתנו מרגיש עכשיו תקוע במקום ולא מצליח לממש רעיונות ויוזמות. חלק אחר מרגיש קצת לבד, מנותק מעשייה, בתוך חשבון נפש מעמיק, אישי ומקצועי. חשבון הנפש הזה הוא זמן מצוין של עימות עם העובדות ולקיחת אחריות מחודשת, תוך שיפור הקיים, למרות תחושת הבדידות. מי שיעשה אותו לעומק, בלי שיפוט, ירוויח בגדול. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, גדי, בתולה ודגים.

הזוית האתגרית

זוית של עימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר הקשור לצמיחה אישית. זוית העימות הזו עשויה להביא איתו צורך ויכולת להתמודד עם אתגרים גדולים באמת, אך במקביל גם אופטימיות יתר וקושי לראות את המציאות כפי שהיא. פעילות פזיזה עלולה לפגוע בנו עכשיו, בעיקר בכל מה שקשור לנסיעות, לכספים, ולקשרים עם חו'ל. חשיבה נוספת לפני כל החלטה תמנע אשליות ופנטזיות. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, קשת, סרטן וגדי.

הזוית המכאיבה

זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין פלוטו היצרי והכוחני. זוית העימות הזו עלולה להביא איתה דיאלוג תקשורתי לא קל ופה ושם מאבקי כוח כשאנחנו סובלים מאי הבנה של הצד שכנגד. ניסיון למצוא את המכנה המשותף ולא המפריד וגמישות מחשבתית, ימנעו חילוקי דעות כואבים ומלים קשות. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה, תאומים, עקרב וקשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המעבר המעניין של השבוע

מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל תאומים למזל סרטן. המעבר הזה עשוי להביא איתו דיאלוג רגשני במיוחד, מלים רכות ותקשורת רגשנית במקום הראש האינטליגנטי והצלול שליווה אותנו בחודשיים האחרונים. בנוסף, אנחנו פגיעים עכשיו וכל דבר קטן עלול להתקבל באופן אישי מדי ולהביא לאיבוד פרופורציות. כדאי לברר דברים לפני שנפגעים או כועסים ולא להיסחף מהר מדי למעורבות רגשית גבוהה שרק מקלקלת יחסים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות בתולה, תאומים, סרטן וגדי.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה - שבוע נוקשה וביקורתי. כדאי לצלוח אותו בזהירות מבלי לריב עם אף אחד.

שור – תקשורת עדינה ורגישה, עם יכולת ביטוי של רגשות עזים. דברו על זה.

תאומים – עימותים, רגישויות ופגיעות יתר. דחו החלטות חשובות לשבוע הבא.

סרטן – מקבץ של אקשן מצד אחד ומצד שני מעבר מרקורי שמביא איתו תקשורת משופרת. חשוב לדבר.

אריה – זמן לאמביציה מחוזקת ולאתגרים גדולים: אל תאבדו את הראש.

בתולה – הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי ואת הקשרים עם מוסדות וארגונים בחייכם.

מאזניים – קריירה ודרייב, אלו הן מלות המפתח של היום הזה, מאזנאים.

עקרב – זהירות מתקשורת כואבת ומעימותים מיותרים. הימנעו ממאבקי כוח.

קשת – זמן להשקיע באתגרים גדולים, נסיעות, טיולים ואפילו לימודים.

גדי – שבוע לא קל, עם תחושות תסכול ואולי גם כעס. סבלנות ואורך רוח ישפרו את השבוע הבא, אם לא תתעקשו להיכנס עם הראש בקירות שממול.

דלי – חשוב להימנע מפניות חדות ועצירות פתע, כמו גם מניתוקי קשרים ולא להיכנס לסרטים ולדרמות מיותרות.

דגים – מלים רכות ימוססו לבבות נוקשים, בתנאי שבאמת תלכו עם הרכות שלכם.

שאלות ותשובות

שאלה: נולדתי ב- 22.5.71 בשעה 7:00 בבוקר. אני מנסה לפתח זוגיות במשך שנה וכל פעם זה מתקלקל לי. הכרתי עכשיו בחור מדהים, אבל מסתבר שזה לא זה וגם את זה הרסתי בטעות. מה לעשות?

תשובה: האופק במזל סרטן מצביע על אישיות מופנמת וביישנית יחסית הזקוקה להרבה בטחון, אבל הירח שוהה במזל טלה שפועל בשליפות מהשרוול וביחד עם זויות פעולה של מרס אליו למרקורי ולוונוס, מצביע על דרך קבלת החלטות פזיזה, מהרגע להרגע, שכאילו שמה רגל לצורך הזה בבטחון. נראה שהבחורים שאת מוצאת הם לא אלה שמעניקים לך את הבטחון שאת זקוקה לו, והבחירה בהם היא אימפולסיבית, כמו גם הדרך שבה הקשרים מסתיימים. הגיע הזמן להחליט על דרך מסויימת ולדבוק בה, ובעיקר לבחור טיפוסים שמתאימים לדרך הזו. זה אפשרי, אבל דורש מחשבה והחלטה.

שאלה: נולדתי ב-24.3.70 בשעה 18.00 בערך, בבית החולים הלל יפה בחדרה. כרגע אני נמצא בהליכי גירושים. מאז עזיבת הבית הכל התהפך: אני ללא פרנסה, בלי זוגיות רצינית ובכלל התהליך כולו ארוך, קשה ומייגע, וגם לא נראה שבאופק יהיה איזה פתרון. האם לך יש פתרון?

תשובה: ובכן, גם ונוס וגם מרקורי בבית הזוגיות שלך מראים על התפקיד המרכזי שיש ליחסים בחייך. אולם מיקומה של ונוס מראה שאתה בוחר נשים אסרטיביות, אבל גם אגוצנטריות למדי, שלא עושות לך חיים קלים. מה גם שהצמידות בין מרס לסטורן מראה על שיפוט עצמי מחמיר. עצתי: שנה סדרי עדיפויות ונסה לבחור באישה שאוהבת ומקבלת אותך כפי שאתה, בניגוד למה שבחרת עד כה. אישה כזו עשויה להיות מפתח לחיים זוגיים טובים יותר ועם קצת עבודה עצמית על הדימוי שלך - גם לחיים מאושרים יותר בכלל.

שאלה: נולדתי ב- 4.7.73 בשעה 15:45 בנהריה. אני נשואה עם שני ילדים, אבל אני לא מאושרת ומאוהבת עדיין באהבה הראשונה שלי (אני בקשר איתו בשנתיים האחרונות). התחושה שלי היא שאני נלחמת בשדים שקיימים בי ולפעמים זו מלחמה בתחנות רוח ששום דבר לא יוצא מזה, חוץ מבזבוז אנרגיה. לא מוצאת את השקט הנפשי. השאלה שלי אם יש סיכוי למערכת שניה ואם לא - האם אוכל לשקם את חיי הנישואים שלי?

תשובה: ובכן, עם נפטון על האופק במזל קשת, הצורך בחופש אישי מתערבב באשליות ופנטזיות. אם נוסיף לכך את השמש במזל סרטן הרומנטית בזוית קשה למרס, נראה כאן אכן לא מעט שדים וצורך פנימי להוכיח את עצמך שלא בא לידי ביטוי בגילאים צעירים.

אני חושב שיש כאן לא מעט כעסים שלא שחררת עם השנים, כולל האשליות הקשורות לעבר, שגורמות לך להיות בכל מקום, חוץ מאשר בכאן ועכשיו. הגיע הזמן לנקות את המשקעים הרגשיים האלה, וללמוד לחיות עם פשרות ההווה ולא לברוח למקומות בלתי אפשריים כדי להצדיק את זה שאת נשארת בתוך הבועה. עם הרבה אומץ כנות וישירות, זה יצליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully