וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליש מעובדי MSN ישראל צפויים למכתבי פיטורים

מעיין כהן

6.7.2008 / 11:57

זאת בעקבות רכישת מלוא השליטה בחברה בידי מיקרוסופט, שעד כה החזיקה ב-MSN יחד עם אינטרנט זהב. מנכ"ל MSN יעזוב את תפקידו

פורטל MSN ישראל מתפרק: לאחר שמונה שנים של אחזקה משותפת, הודיעו מיקרוסופט ואינטרנט זהב, באמצעות החברה הבת סמייל מדיה, כי הגיעו להסכם לפיו מיקרוסופט תרכוש מלוא השליטה בפורטל, ותפעיל אותו באופן עצמאי החל באוקטובר השנה. בעקבות השינויים עוזב מנכ"ל החברה שרגא מור את תפקידו. שליש מעובדי החברה צפויים לקבל מכתבי פיטורים בתקופה הקרובה.

בשבוע האחרון ירדה מניית אינטרנט זהב ב-30%. פורטל MSN ישראל הוקם בשנת 2000, ומאז הינו בבעלות משותפת של אינטרנט זהב (50.1%), ומיקרוסופט (49.9%). עוד נמסר, כי החברות דנות בתנאי המעבר ובאפשרות לשיתוף פעולה בעתיד, וכי הפורטל ימשיך לפעול לאורך כל תקופת המעבר.

פורטל MSN פועל ב-44 מדינות, ברובן הוא נמצא בבעלות מלאה של MSN של מיקרוסופט, ובמקרים בודדים פעלה החברה בשיתוף גורם מקומי. בשנת 2007 הסתכמה הפעילות של MSN ישראל בפחות מ-3% מסך כל ההכנסות של אינטרנט זהב.

אלי הולצמן, מנכ"ל אינטרנט זהב, אמר היום: "נוכח השינוי באסטרטגיות המקוונות של החברות, הוסכם בינינו כי מן ההיגיון שמיקרוסופט תפעיל את MSN באופן עצמאי".

עוד מסר הולצמן כי "בשנים האחרונות הרחיבה אינטרנט זהב את פעילותה במידה משמעותית במגוון רחב של תחומי תקשורת, וכתוצאה מכך מערך MSN שלנו בישראל מייצג כעת רק חלק קטן מסך כל ההכנסות של הקבוצה. משום כך החלטנו לאחרונה לשנות מסלול ולחפש כיווני צמיחה חלופיים".

דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל אמר: "קשרינו עם אינטרנט זהב פעלו היטב ליציקת יסודות איתנים לעסקים המקוונים שלנו ואולם שתי החברות חשות כיום כי הגיע הזמן לפעול באופן עצמאי ולאפשר לכל אחת מהחברות להעמיק את השפעתה בשוק הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully