וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה אישרה הפגנת ימין בצור באהר

יהושע בריינר

5.7.2008 / 22:53

בן גביר ומרזל יקיימו משמרת מחאה בכניסה לכפר ממנו יצא המחבל שדרס למוות שלושה בני אדם. ברק הורה להרוס את ביתו

משטרת ירושלים אישרה לברוך מרזל ולאיתמר בן גביר לערוך משמרת מחאה בכניסה לשכונה צור באהר שבמזרח ירושלים, בדרישה להרוס את ביתו של המחבל חוסאם דוויאת, שביצע את פיגוע הדריסה השבוע, בו נהרגו שלושה בני אדם ונפצעו עשרות. עם זאת, המשטרה הגבילה את מספר המשתתפים בהפגנה ל-30 איש, והודיעה כי לא תאפשר כניסה לכפר.

אתמול (שישי) הנחה שר הביטחון אהוד ברק את צה"ל להתחיל בתהליך להוצאת צווי הריסה לבית המחבל חוסאם דוויאת, ובנוסף להיערך גם להריסתו של בית המחבל, שביצע את הפיגוע בישיבת מרכז הרב לפני כארבעה חודשים. שני הבתים ממוקמים בשכונות צור באהר וג'בל מוכאבר במזרח ירושלים. לאחר שיוצאו צווי ההריסה, ובמידה שיקבלו את האישור הסופי ממזוז, יוכלו המשפחות המתגוררות בהם לערער ולעתור לבג"ץ בניסיון לבטל את הצווים.

מאז הפיגוע ביום רביעי האחרון גברו הקריאות מצד פוליטיקאים בימין להרוס את בית המחבל שביצע את הפיגוע. ראש הממשלה אהוד אולמרט קרא להחריף את צעדי הענישה נגד אזרחים ישראלים שמעורבים בפיגועי טרור. "אם צריך להרוס בתים, נהרוס בתים ואם צריך לשלול הטבות כלכליות, נעשה זאת", אמר ראש הממשלה בפורום קיסריה של המכון הישראלי לדמוקרטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully